گجت الکترونیکی (اکسسوری) روز دنیا

air tags

گجت الکترونیکی (اکسسوری) روز دنیا

به روز ماندن با فضای فناوری همیشه در حال رشد و همیشه در حال تغییر دشوار است.

ما احساس می کنیم که ابزارهای فناوری همه چیز برای آسان تر کردن زندگی شما و لذت بخش تر است. در اینجا چند مورد از گجت های الکترونیکی را برایتان آورده ایم:

 

کیف پول هوشمند مجلس

پارلمان Ekster یک کیف پول هوشمند دو تایی با روکش RFID (برای محافظت در برابر سرقت هویت) و مکانیزم ثبت اختراع است که با فشار دادن یک دکمه، کارت ها را از جیب ذخیره سازی آلومینیومی خود خارج می کند. دارای فضایی برای حداقل 10 کارت و همچنین بند برای حمل پول نقد و رسید می باشد.

Ekster این کیف پول را از چرم باکیفیت ساخته است که در رنگ‌های مختلف موجود است. یک ردیاب بلوتوث اختیاری برای کیف پول نیز موجود است – این گجت فوق‌العاده نازک حداکثر برد 200 فوت دارد و انرژی آن از نور تامین می‌شود، بنابراین هرگز به باتری نیاز ندارد.

کیف پول

 

کیف پول D03 Dapper Bifold EDC

کیف پول دولایه D03 Dapper توسط Dango Products یک لوازم جانبی روزمره است که بدون زحمت طراحی جالب، مهارت استثنایی و قابلیت استفاده عالی را با هم ترکیب می کند. کیف پول D03 که در ایالات متحده از آلومینیوم ماشینکاری شده، DTEX مقاوم در برابر آب و چرم طبیعی (در رنگ مشکی یا قهوه ای) ساخته شده است، فضایی برای حداکثر 14 کارت و پول نقد دارد.دیگر گجت الکترونیکی (اکسسوری) روز دنیا در ادامه مشاهده میفرمایید.

کیف پول جانبی پلاس

میتوانید برای مقایسه و خرید لوازم جانبی گوشی موبایل ، کامپیوتر ، لپ تاپ به جانبی پلاس مراجعه کنید.

پیوند و قفل کارابین برای Apple AirTags

Raptic Link & Lock carabiner یکی از جالب‌ترین گجت‌ها و بهترین لوازم جانبی برای Apple AirTag است که تاکنون با آن مواجه شده‌ایم. این محصول که از روی بسیار سخت ساخته شده است، دارای قفل سنگین با کد ترکیبی سه رقمی است. ویژگی برجسته، دستکاری ردیاب مورد علاقه شما و حذف آن از یک مورد را عملا غیرممکن می کند.

air tags

البته، Link & Lock همچنین از طریق یک قاب لاستیکی با فضای داخلی نرم‌تر از AirTag شما در برابر آسیب محافظت می‌کند.

ردیاب مقرون به صرفه AirTag اپل یک ابزار فنی ضروری برای هر دارنده آیفون است زیرا می تواند تقریباً هر چیزی را که به آن وصل می کنید به طور یکپارچه کنترل کند. زمانی که AirTag از محدوده آیفون شما خارج باشد، هنگامی که به دستگاهی که بخشی از شبکه Find My اپل است (تقریبا یک میلیارد دستگاه وجود دارد) نزدیک شود، موقعیت مکانی خود را به روز می کند.

AirTag با استاندارد IP67 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و باتری قابل تعویض آن می تواند تا یک سال دوام بیاورد. مانند همه محصولات اپل، AirTag توسط مجموعه ای شگفت انگیز از لوازم جانبی پشتیبانی می شود این محصول در دسته بندی گجت الکترونیکی (اکسسوری) روز دنیا قراردارد

کیف کیف پول تاکتیکی برای Apple AirTags

این کیف پول مینیمالیستی توسط Raptic دارای ویژگی های بیشتری نسبت به ردپای جمع و جور آن است. علاوه بر فضایی برای یک چهار کارت و یک نگهدارنده AirTag، لوازم جانبی EDC دارای یک ابزار 8 در 1 قابل جابجایی است. مورد دوم شامل مجموعه ای از پیچ گوشتی ها، یک نامه بازکن، و یک نوار بازکن، در میان قطعات دیگر است.

این کیف پول از چرم گیاهی ساخته شده است که بادوام است و نگهداری آن آسان است. ما به خصوص دوست داریم که چند ابزار آن در صورت عدم استفاده در جای خود قفل شود.

چتر تاشو Weatherman 

به لطف بسیاری از مهندسی های نوآورانه، این چتر جمع شونده Weatherman می تواند در برابر وزش باد تا سرعت 55 مایل در ساعت مقاومت کند. این محصول همچنین می تواند در برابر افت و وارونگی دوام بیاورد و آخرین بیت نقطه ضعف اکثر چترها است.

این چتر دارای سایبان پارچه ای با قابلیت خشک شدن سریع و ضد آب است (در رنگ های مختلف موجود است). Weatherman محصول را با ضمانت مادام العمر عالی پشتیبانی می کند. چترهای کوچکتر و بزرگتر از این برند نیز موجود است.این محصول در دسته بندی گجت الکترونیکی (اکسسوری) روز دنیا قراردارد و شما میتوانید از فروشگاه های معتبر تهیه کنید.

Weatherman

 

اپل واچ سری 7

اپل واچ سری 7 کاملاً بازطراحی شده دارای قاب بزرگتر و صفحه نمایش بزرگتر نسبت به مدل قبلی خود است. البته، این محصول همچنین دارای بهترین قابلیت های سلامت، تناسب اندام و ردیابی سلامتی است که توسط سنسورهای ضربان قلب دقیق و اکسیژن خون تامین می شود، این محصول در دسته بندی گجت الکترونیکی (اکسسوری) روز دنیا قراردارد و شما میتوانید از فروشگاه های معتبر تهیه کنید.

اپل واچ سری 7

اپل سری 7 را با یک قاب 41 یا 45 میلی‌متری در چندین پوشش ارائه می‌کند. اتصال شبکه سلولی اختیاری بار دیگر در دسترس است. شما می توانید ساعت را با طیف گسترده ای از باندها سفارشی کنید.

میتوانید برای مقایسه و خرید لوازم جانبی گوشی موبایل ، کامپیوتر ، لپ تاپ به جانبی پلاس مراجعه کنید.

ماساژور پشت و گردن شیاتسو

هیچ چیز بهتر از یک ماساژ خوب نیست – به جز یک ماساژ خوب که هرگز نباید تمام شود. این ماساژور شیاتسو را می توان در منزل و یا حتی در ماشین استفاده کرد و برای شانه ها، پشت، ساق پا و … عالی است.

نه تنها ورز می دهد، بلکه برای تسکین بیشتر عضلات را گرم می کند.

ماساژور پشت و گردن شیاتسو

مکعب متصل

این یک نسخه بازسازی شده از یکی از نمادین ترین اسباب بازی هایی است که تا کنون ساخته شده است. با اتصال بلوتوث داخلی و یک برنامه همراه، مکعب روبیک متصل به شما می‌آموزد که چگونه معمای چالش‌برانگیز و فوق‌العاده تعاملی را حل کنید و در این فرآیند لذت ببرید.

برنامه Rubik’s Connected به طور چشمگیری به کاربران امکان می دهد پیشرفت خود را پیگیری کنند و به آمار دسترسی داشته باشند تا به بهبود بازی حل خود کمک کنند. همچنین گزینه ای برای پیوستن به جامعه کاربران و رقابت با آنها وجود دارد، این محصول در دسته بندی گجت الکترونیکی (اکسسوری) روز دنیا قراردارد و شما میتوانید از فروشگاه های معتبر تهیه کنید.

ساعت هوشمند هیبریدی اورت

Fossil Everett یک ساعت هوشمند هیبریدی با ویژگی‌های مختلف با نمایشگر داخلی، همیشه روشن و سنسور ضربان قلب است. به جای اینکه شبیه یک محصول فناوری به نظر برسد – شبیه یک ساعت کرونوگراف کلاسیک با عقربه های مکانیکی و طرح سه دکمه است.

ساعت هوشمند هیبریدی اورت

Everett می‌تواند اعلان‌ها را از تلفن شما ارسال کند و فعالیت‌های شما را بررسی کند. ساعت استیل ضد آب تا عمق 30 متری ضد آب است. این در انواع مختلف با یک بند یا دستبند با قابلیت تعویض آسان موجود است.

 

Bites 2 Pet Camera with Treat Dispenser

این تا حد زیادی جالب ترین ابزار موجود برای صاحبان حیوانات خانگی است. دوربین شیک Petcube Bites 2 به شما این امکان را می‌دهد تا زمانی که در خانه نیستید از طریق اتصال Wi-Fi مراقب حیوان خانگی خود باشید و حتی می‌توانید مستقیماً از طریق تلفن هوشمند خود یک خوراکی را برای آنها به کار ببرید.

Bites 2 Pet Camera with Treat Dispenser

 

 

از دیگر ویژگی های کلیدی Petcube Bites 2 می توان به اتصال صوتی دو طرفه، سازگاری با دستورات صوتی Amazon Alexa و همچنین امکان ارسال هشدارهای صوتی و حرکتی اشاره کرد.این محصول در دسته بندی گجت الکترونیکی (اکسسوری) روز دنیا قراردارد و شما میتوانید از فروشگاه های معتبر تهیه کنید.

contact us janebiplus

Manager
ارسال دیدگاه