راهنمای خرید هدفون بلوتوثی

AIR DOTS IN JANEBIPLUS

راهنمای خرید هدفون بلوتوثی

به کامل‌ترین راهنمای خرید هدفون بلوتوثی جانبی پلاس خوش آمدید. شما با ورود به این راهنمای خرید، نه تنها با بهترین هندزفری‌های بلوتوثی بازار در مدل‌ها و بازه‌های قیمتی گوناگون آشنا می‌شوید، بلکه راهنمایی کامل را برای شناخت جزئیات محصول قبل از اقدام به خرید برای شما تدارک دیده‌ایم.

 

همچنین برای خرید هدفون بلوتوثی از جانبی پلاس میتوانید به فروشگاه ما نگاهی بیندازید .

ما در این راهنمای خرید، سعی کرده‌ایم تا علاوه بر معرفی بهترین و مناسب‌ترین محصولات بازار، شما را با تعاریف گوناگون و ویژگی‌های هندزفری‌های بلوتوثی و در کل هدست‌ها و هدفون‌های بازار آشنا کنیم. این نکته که شما با اطلاعات و دانش کافی، نسبت به محصولات اشراف داشته باشید، هدف نهایی ما از ساخت این راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی جانبی پلاس است. شما می‌توانید از طریق منوی دسترسی سریع، پیش از مشاهده هندزفری‌های منتخب ماه، از سیر تا پیاز نکات قبل از خرید هندزفری را مطالعه کرده و به بخش سوالات متداول مراجعه کنید تا به برخی از پرسش‌های شما پاسخ داده شود.

 

چند نکته مهم درباره راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی جانبی پلاس

سعی شده در هر بازه‌ی قیمتی، بهترین محصولات انتخاب شود.

معیارهای مهم ما در انتخاب هندزفری‌ها تکنولوژی ساخت، کیفیت صدا، امکانات و در کل ویژگی‌هایی است که می‌تواند در هر بازه قیمتی، پاسخگوی شما باشند.

بازار هندزفری‌های بلوتوثی هم مانند هر چیز دیگری در کشورمان، بسیار متزلزل و فاقد ثبات طولانی مدت است. حتما در صورتی که هندزفری بلوتوثی از لیست انتخاب کردید، قیمت روز آن را هم بررسی کنید.

این مطلب به صورت ماهانه به‌روزرسانی می‌شود و سعی داریم تا علاوه بر معرفی بهترین هندزفری‌ بلوتوثی بازار، لیست‌های دیگری بر اساس کارایی یا برند برای شما تهیه کنیم که به مرور به مطلب اضافه خواهند شد.

چه در تمام طول روزتان را صرف جواب دادن به تماس‌های کاری بکنید و چه منتظر شروع آخرین فصل سریال موردعلاقه خود باشید. یک جفت هدفون خوب می‌تواند تفاوت زیادی در کیفیت زندگی شما ایجاد کند. در این بخش از راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی جانبی پلاس در مورد ویژگی‌ها و انواع هدفون‌ها برای شما می‌گوییم تا اطلاعات کافی و جامعی کسب کنید.

 

انواع هدفون، هدست و هندزفری

انتخاب یک هدفون مناسب کار راحتی نیست زیرا هیچ دو نوع هدفونی با هم یکی نیستند و هر کاربری ممکن است از یک مدل خوشش بیاید. هدفون‌ها به سه دسته داخل گوشی، روی گوشی و بالای گوشی تقسیم می‌شوند و در حالی که استفاده از هدفون‌های داخل گوشی در نگاه اول به انتخاب بهتری به نظر می‌رسند، ممکن است برای شما گزینه ایده‌آلی نباشند. بیایید ببینیم هر نوع هدفون چه ویژگی‌هایی را ارائه می‌دهد.

 

هدفون داخل گوشی (In-ear)

راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی جانبی پلاس

هدفون‌های داخل گوشی به طور کلی فشرده و سبک وزن هستند و به‌جای اینکه آن را روی گوش بگذارید، داخل گوش قرار می‌گیرند. این هدفون‌ها در دو نوع سیمی و بی‌سیم ارائه می‌شوند و حمل‌ونقل آن‌ها بسیار آسان‌تر از دو مدل دیگر است. هدفون‌های داخل گوشی برای گوش دادن به موسیقی، تماس‌های تلفنی/ویدئویی یا بازی‌های موبایلی ایده آل هستند.

 

هدفون روی گوشی (On-ear)

هدفون‌های روی گوشی به طور قابل توجهی بزرگ‌تر از مدل داخل گوشی هستند اما حمل و نقل آنها در مقایسه با هدفون بالای گوشی بسیار آسان‌تر است. آن‌ها همچنین به کمک باند‌های پشت یا بالای سر شما و درایورهایی که روی گوش قرار می‌گیرند، کیفیت صدای عالی را ارائه می‌دهند. هدفون‌های روی گوشی نسبتاً سبک‌تر از هدفون‌های بالای گوشی هستند و طراحی ظریف‌تری دارند. این هدفون‌ها برای بازی، پخش آنلاین، ضبط صدا یا تماشای ویدئو مناسب هستند.

 

هدفون بالای گوشی (Over-ear)

در میان انواع هدفون‌ها، هدفون بالای گوشی بهترین کیفیت صدا را ارائه می‌دهد که در درجه اول به دلیل اندازه درایورهای آنها است. هدفون‌های بالای گوش روی سر شما قرار می‌گیرند و صدایی بدون نویز به گوش شما می‌رسانند. این هدفون‌ها در دو نسخه سیمی و بی‌سیم موجود هستند و معمولاً استفاده از آن‌ها برای کارهای حرفه‌ای توصیه می‌شود. علاوه بر این، هدفون‌های بالای گوشی یک تجربه فراگیر در حین بازی، ضبط صدا، پخش آنلاین و موارد دیگر عرضه می‌کنند.

 

تفاوت هدفون‌ بی‌سیم و سیمی

محبوبیت هدفون‌های بی‌سیم از دهه ۲۰۰۰ میلادی و با استفاده از دستگاه‌های بلوتوثی حجیم شروع شد. این هدفون‌ها از آن زمان تا کنون راه درازی آمده‌اند. ظهور هدفون و ایرفون بی‌سیم به زمانی برمی‌گردد که اپل همزمان با عرضه آیفون ۶، قرار دادن جک هدفون روی گوشی‌هایش را متوقف کرد. در حالی که هدفون‌های بی‌سیم امروزه کاربردی‌تر هستند، برخی افراد همچنان استفاده از مدل‌های سیمی را ترجیح می‌دهند.

 

مزایا و معایب هدفون‌های بی‌سیم

نقاط قوت:

کیفیت صدای هدفون بی‌سیم با بلوتوث ۵.۰ به شدت بهبود یافته است
هرگز به مشکل سیم‌های گره‌خورده برخورد نخواهید کرد
حتی در دستگاه‌هایی که محل اتصال هدفون ندارند نیز قابل استفاده هستند

نقاط ضعف:

هدفون های بی سیم با باتری کار می‌کنند و نیاز به شارژ منظم دارند که همیشه کار راحتی نیست
گاهی اوقات هدفون‌های بی‌سیم ممکن است با تداخل یا مشکلات سیگنال در فناوری بی‌سیم مواجه شوند

Manager
ارسال دیدگاه