راهنمایی خرید شارژر مناسب برای گوشی های هوشمند ⭐️

CHARGER -JANEBIPLUS

راهنمایی خرید شارژر مناسب برای گوشی های هوشمند ⭐️

خرید شارژر مناسب برای گوشی شما نباید سخت باشد. با این اوصاف، در این مقاله از جانبی پلاس  آنچه را که باید درباره شارژر جستجو کنید، به شما معرفی خواهیم کرد.

ما در مورد موارد زیر بحث خواهیم کرد و اینکه چرا آنها برای کمک به شما در انتخاب بهترین شارژر تلفن بسیار مهم هستند:

  1. پورت شارژ
  2. خروجی گوشی هوشمند
  3. پروتکل های شارژ سریع
  4. شارژ برای چندین دستگاه
  5. نام تجاری

حتما ببینید : خرید شارژر از جانبی پلاس

 

به زبان ساده، این راهنمای خرید شارژر تلفن است. بیایید درست در آن شیرجه بزنیم. فاکتورهایی که هنگام خرید شارژر گوشی باید در نظر بگیرید. آنچه در زیر می آید خلاصه ای از مواردی است که هنگام انتخاب شارژر تلفن باید در نظر داشته باشید.

 

  1. پورت شارژ

شارژری بخرید که پورت آن با پورت گوشی شما مطابقت داشته باشد. و این نباید مشکلی باشد. جدیدترین گوشی‌های اندرویدی دارای پورت USB-C هستند، در حالی که مدل‌های قدیمی‌تر دارای پورت micro USB هستند. از سوی دیگر، گوشی های اپل دارای پورت لایتنینگ هستند. همچنین می‌توانید دستگاه‌های اپل را با استفاده از آداپتورهایی مانند آداپتور/کابل USB-C به Lightning شارژ کنید.

در مورد درگاه های شارژ، همه چیز به نوع کابلی که پورت می تواند پشتیبانی کند خلاصه می شود. به عبارت دیگر، یک شارژر با چندین پورت که از انواع کابل‌های مختلف پشتیبانی می‌کند، همیشه به شما امکان می‌دهد دستگاه‌های مختلف را شارژ کنید.

USB-C-vs-Lightning in janebiplus

  1. خروجی گوشی هوشمند (W)

برای درک توان خروجی، ابتدا باید به دو چیز توجه کنیم:

  • ولتاژ (V)

 

بهترین شارژر باید ولتاژی مطابق با گوشی هوشمند شما ارائه دهد. در حالی که 5 ولت برای مدت طولانی استاندارد بوده است، فناوری های جدیدی مانند کوالکام وجود دارد که می تواند 9 تا 12 ولت را ارائه دهد. اکثر شارژرهایی که از 9/12 ولت پشتیبانی می کنند می توانند به طور خودکار گوشی هوشمند غیر کوالکام را شناسایی کرده و روی 5 ولت تنظیم کنند. در اصل، این بدان معنی است که شما می توانید از یک شارژر 9/12 ولتی با تلفن های هوشمند قدیمی تر با ولتاژ 5 ولت استفاده کنید.

 

  • آمپراژ (A)

 

هرچه یک شارژر آمپراژ بیشتری داشته باشد، دستگاه شما را سریعتر شارژ می کند. حتی با این وجود، برخی از تلفن های هوشمند میزان جریانی را که دستگاه می تواند حتی با استفاده از شارژر با آمپراژ بالا اجازه دهد، محدود می کند. هنگامی که به دنبال شارژر تلفن هستید، مطمئن شوید که دارای ولتاژ حداقل 2A است. با وجود این موضوع، اجازه دهید اکنون در مورد توان خروجی (W) صحبت کنیم.

برای خرید شارژر بهتر از به این صورت شروع کنیم ، برای دریافت توان خروجی، باید ولتاژ را در آمپر ضرب کنید. در اصل، این بدان معناست که هر چه ولتاژ و آمپراژ شارژر بیشتر باشد، توان خروجی آن نیز بیشتر است.

به عنوان مثال، یک شارژر با ولتاژ 5 ولت / 2 آمپر می تواند توان خروجی کل 10 وات را ارائه دهد در حالی که رتبه بندی 9 ولت / 2 آمپر به کل خروجی 18 وات ترجمه می شود. و با توجه به اینکه جدیدترین گوشی های هوشمند اغلب از خروجی 18 وات تا 65 وات پشتیبانی می کنند، باید به سراغ شارژری بروید که مشابه آن باشد.پس در خرید شارژر مناسب با گوشی خود وات آن بسیار اهمیت دارد

18w-pd-charging in janebiplus

شارژ سریع

 

البته، بهتر است از شارژری استفاده کنید که از شارژ سریع پشتیبانی می کند. با این حال، باید مطمئن شوید که گوشی هوشمند شما می تواند شارژ سریع را نیز تحمل کند. بنابراین، قبل از خرید شارژر سریع، مطمئن شوید:

  • تلفن هوشمند شما با شارژرهای سریع سازگار است.
  • پروتکل شارژ سریع گوشی خود را می دانید.
  • کابل شما می تواند از شارژ سریع پشتیبانی کند.

حتما ببینید : خرید شارژر از جانبی پلاس

 

  1. پروتکل های شارژ سریع

همانطور که از نام آن پیداست، پروتکل شارژ سریع فناوری است که شارژ سریع را تسهیل می کند. اکثر گوشی های هوشمند از پروتکل های Power Delivery یا Quick Charger استفاده می کنند. هر چند پروتکل های خاص برند دیگری نیز وجود دارد. به عنوان مثال، برندی مانند OnePlus از Warp Charge استفاده می کند.

هنگام انتخاب یا خرید شارژر تلفن، مطمئن شوید که پروتکل شارژ سریع مشابه گوشی هوشمند شما را ارائه می دهد. دستگاه های سامسونگ از دو پروتکل شارژ سریع پشتیبانی می کنند. شارژ سریع تطبیقی، نسخه اصلاح شده شارژ سریع، و شارژ فوق سریع، نسخه اصلاح شده Power Delivery. با این حال، شارژری که پروتکل‌های استاندارد شارژ سریع و تحویل برق را ارائه می‌دهد با گوشی‌های هوشمند سامسونگ به خوبی کار می‌کند.

اگر آیفون 8 و بالاتر دارید، شارژری را انتخاب کنید که Power Delivery را ارائه می دهد زیرا این تلفن ها از شارژ سریع فوق العاده پشتیبانی می کنند. این دستگاه ها می توانند تا 18 وات خروجی را تحمل کنند و پس از 30 دقیقه باتری شما را تا 50 درصد شارژ کنند.

charging-for-iPhone in janebiplus

  1. شارژ برای چندین دستگاه

بهترین شارژ باید چندین خروجی ارائه دهد. به این ترتیب می توانید چندین دستگاه را همزمان شارژ کنید. با این وجود، مطمئن می شوید که چنین شارژری از قدرت بالایی برای دستیابی به شارژ سریع همزمان پشتیبانی می کند.

در اینجا یک شارژر سریع Gan با 3 پورت USB-C و 1 پورت شارژ USB-A برای پشتیبانی از شارژ چندین دستگاه وجود دارد. توان خروجی 100 وات قابل توجهی را ارائه می دهد.

Gan-charger in janebiplus

  1. نام تجاری

هنگامی که به دنبال شارژر تلفن جدید هستید، نام تجاری اهمیت دارد. در حالت ایده آل، شما یک شارژر می خواهید که توسط یک سازنده معتبر شارژر شخص ثالث ساخته شده باشد.

 

شارژر دیواری 25 وات سامسونگ مدل EP-TA800

ورودی و خروجی دستگاه : TYPE C سوپر فست شارژ 25 واتی

شدت جریان خروجی ۲.۸ آمپر مخصوص تبلت و موبایل و ۳.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل

بدون کابل

ساخت ویتنام

25W PD ADAPTER JANEBIPLUS

چرا این مهم است؟ برندهای معتبر شارژرهایی با کیفیت بالا تولید می کنند که از نظر عملکرد و قابلیت اطمینان آزمایشات دقیقی را پشت سر گذاشته اند. علاوه بر این، برندهای معتبر شارژرهایی تولید می کنند که با گواهینامه های بین المللی مانند CE، RoHS و غیره مطابقت دارند.

در حالی که این شارژرها با قیمتی عالی در دسترس هستند، آنها شارژرهای اصلی گوشی های هوشمند هستند. همچنین، مطمئن شوید که نظرات یک برند را توسط مشتریان می‌خوانید. شما می خواهید از یک برند با نظرات مثبت و رتبه های بالای کاربران خوشحال خرید کنید.

 

شارژر دیواری 25 وات شیائومی بدون پک (اصلی)

ساخت ویتنام ( اصلی)

همراه با QR CODE بروی آداپتور

شدت جریان خروجی : 3 آمپر فست شارژ

قدرت : 25 وات

MI 25W JANEBIPLUS

حرف آخر

وقتی می دانید در یک شارژر به دنبال چه چیزی باشید، انتخاب شارژری که نیاز شما را برآورده می کند بسیار ساده می شود. صرف نظر از بودجه و مشخصات شارژ گوشی هوشمندتان، رعایت نکات ذکر شده در اینجا تضمین می کند که ارزش پول خود را به دست آورید. به یاد داشته باشید، یک شارژر ارزان می تواند به باتری گوشی شما آسیب برساند و در دراز مدت هزینه بیشتری برای شما به همراه داشته باشد.

Manager
ارسال دیدگاه