نکاتی قبل از ⚡️خرید محافظ صفحه موبایل⚡️

محافظ صفحه موبایل در جانبی پلاس

نکاتی قبل از ⚡️خرید محافظ صفحه موبایل⚡️

چرا استفاده از محافظ صفحه در گوشی های هوشمند مفید است؟

گوشی‌های هوشمند یک کیت بسیار گران قیمت هستند، بنابراین انجام اقدامات مناسب برای محافظت از سرمایه‌گذاری منطقی است. آسیب پذیرترین قسمت احتمالا صفحه لمسی است که به راحتی توسط گرد و غبار، خط و خش، تراشه یا مسائل مشابه تحت تاثیر قرار می گیرد. یکی از موثرترین راه ها برای محافظت از صفحه نمایش استفاده از محافظ صفحه است. آنها برای شرایط مختلف مانند جلوگیری از خط و خش، ضد تابش و افزایش حریم خصوصی مفید هستند.

خرید محافظ صفحه موبایل جانبی پلاس

بیایید به چند مورد از لذت بخش ترین مزایای محافظ صفحه نگاهی بیندازیم:

مقاوم در برابر شکستن

توانایی محافظت از صفحه نمایش قطعا بسیار جذاب است.برای خرید محافظ صفحه موبایل حتما دقت داشته باشید که محافظ صفحه ای که به شیشه سکوریت متکی است می تواند در محافظت از صفحه نمایش در صورت افتادن بسیار موثر باشد. شیشه سکوریت شده تقریباً پنج برابر قوی تر از شیشه معمولی است. بسیاری از صفحات لمسی مدرن قادر به مقاومت در برابر خط و خش هستند، اما قادر به ایستادن در برابر آسیب ضربه نیستند. همچنین، این نوع محافظ صفحه نمایش بسیار شبیه به صفحه نمایش اصلی بدون هیچ مشکلی حباب است که با جایگزین های پلاستیکی دیده می شود.پس برای مقاومت بیشتر در برابر شکستن صفحه نمایش به این نکته بسیار دقت فرمائید.

خرید محافظ صفحه موبایل جانبی پلاس

حریم خصوصی

یک مزیت بسیار خوشایند خرید محافظ صفحه موبایل، توانایی افزایش حریم خصوصی و مخفی نگه داشتن داده های الکترونیکی روی صفحه از افراد نزدیک است. یک محافظ صفحه می تواند در محدود کردن دید بسیار موثر باشد، به طوری که فقط کسانی که مستقیماً در جلو هستند می توانند صفحه نمایش را بخوانند. برای کسانی که در نزدیکی ایستاده اند، صفحه نمایش تار یا پوشیده به نظر می رسد تا مطمئن شود که دیده نمی شود. آنها یک گزینه عالی برای هر کسی که حریم خصوصی شخصی را در اولویت دارد یا کاربران تجاری که مایل به حفظ اطلاعات محرمانه هستند، برای خرید محافظ صفحه موبایل خصوصی میتوانید از سایت های معتبر مانند دی جی کالا ، جانبی ، جانبی پلاس اقدام فرمائید.

حتما ببینید : خرید لوازم جانبی گوشی موبایل از جانبی پلاس

حریم خصوصی در جانبی پلاس

تابش خیره کننده را کاهش دهید

محافظ صفحه ای که مسائل مربوط به تابش نور را کنترل می کند، معمولاً روکش مات دارد. آنها می توانند در به حداقل رساندن مشکلات مربوط به یک تصویر منعکس شده بسیار مؤثر باشند و از چشم دوزی که می تواند به مرور زمان منجر به خستگی چشم شود، جلوگیری کند. همچنین، دید صفحه نمایش به میزان زیادی افزایش یافته است تا خواندن آن در شرایط مختلف نوری آسان تر شود، پس برای خردی محافظ صفحه موبایل به مات بودن آن دقت کنید و در صورت نیاز از گلس های مات برای گوشی خود استفاده کنید، البته این مسئله را هم باید در نظر گرفت که این گلس ها در نور های کم عملکرد مطلوبی نخواهند داشت.

حتما ببینید : خرید لوازم جانبی گوشی موبایل از جانبی پلاس

ضد اثر انگشت

بیشتر محافظ‌های ضد اثرانگشت بر روی یک پوشش اولئوفوبیک تکیه دارند تا در برابر لکه‌ها و آثار انگشت مقاومت کنند. توانایی دفع چربی های پوست به این معنی است که صفحه نمایش حتی پس از استفاده سنگین تمیز نگه داشته می شود و به راحتی قابل استفاده است. به علاوه، لازم نیست که صفحه نمایش لمسی را در چنین فواصل منظم تمیز کنید، ضد اثر انگشت در بسیاری از گلس های پایین رده(قیمت کم) فقط اسم آن را یدک میکشند و در عمل این کارایی را ندارند ، این تکنولوژی شما رو از پاک کردن صفحه نمایش بی نیاز میکند. پس برای خرید محافظ صفحه موبایل به این مسئله دقت فرمائید

ضد اثر انگشت در جانبی پلاس

ضد باکتری

محافظ صفحه با خواص ضد باکتریایی یک گزینه قابل اعتماد برای جلوگیری از مشکلات کپک و باکتری است که می تواند منجر به مشکلاتی مانند بو و لکه شود. بسیاری از گزینه های موثر می توانند تا 99 درصد از باکتری ها جلوگیری کنند. آنها به ویژه در محیط هایی مانند مدارس یا بیمارستان ها که نظافت یک نگرانی عمده است و باکتری ها احتمال بیشتری برای تولید مثل دارند مفید هستند.این نکته ضد باکتری بودن بسیار حائز اهمیت برای مشاغلی هستند که در محیط های آلوده مشغول به کاراند پس هنگام خرید محافظ صفحه موبایل به این نکته دقت لازم را بکنید.

ارتباط با ما

Manager
ارسال دیدگاه