برترین ماوس های 2022

Corsair SCIMITAR RGB ELITE janebiplus

برترین ماوس های 2022

ماوس ها برای مصارف مختلف طراحی شده اند و یافتن ماوس مناسب متناسب با نیازهای شما می تواند بدون راهنمایی یک چالش باشد. اگر به دنبال یک ماوس گیمینگ هستید، به گزینه ای با تأخیر کلیک کم و عملکرد عالی نیاز دارید تا احساس پاسخگویی و دقت داشته باشید. اگر به دنبال یک ماوس اداری هستید، ارگونومی به احتمال زیاد اهمیت بیشتری خواهد داشت زیرا می خواهید ساعت ها از آن استفاده کنید. همچنین ممکن است چیزی بی سیم را برای خلاص شدن از شر کابل ها ترجیح دهید، یا حتی ممکن است طراحی عمودی را ترجیح دهید. همه ماوس ها با استفاده یا کاربری یکسان ساخته نشده اند، بنابراین مهم است که بدانید به دنبال چه هستید.

حتما ببینید : خرید ماوس های 2022 در جانبی پلاس

بهترین موس گیمینگ (بازی)

Razer Viper Ultimate

چشم انداز بازی بسیار بزرگ است و همیشه در حال رشد است. انتخاب یک ماوس برای کنترل همه یا حتی بیشتر آن آسان نیست. با این حال، Razer Viper Ultimate نزدیک‌تر است. ممکن است انتخاب های بهتری برای ژانرهای خاص، امتیاز قیمت یا استفاده وجود داشته باشد، اما به طور کلی این بهترین ماوس بازی فعلی برای اکثر افراد است. سبک وزن است و بدنه پلاستیکی محکمی دارد که بسیار خوش ساخت است. این یک طراحی دوسویه واقعی با دو دکمه کناری در دو طرف دارد که برای کاربران راست یا چپ دست مناسب است.

از نظر عملکرد، تأخیر کلیک بسیار کم و محدوده CPI بسیار وسیعی دارد، که در آن می توانید CPI خود را در مراحل 50 تنظیم کنید تا دقیقاً تنظیمات حساسیتی را که برای شما مناسب است شماره گیری کنید. پایه های PTFE درجه بکر آن نیز بسیار نرم روی موس پد و میز می لغزند. می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار همراه، نور RGB روی ماوس (و پایه شارژ آن) را سفارشی کنید، که همچنین به شما امکان می‌دهد دکمه‌ها را مجدداً نقشه‌برداری کنید و یک دکمه Hypershift اختصاص دهید تا در صورت نیاز یک لایه ثانویه از ورودی‌ها را فعال کنید.

متأسفانه، برای گیمرهایی با دست‌های بزرگ‌تر که ترجیح می‌دهند از گیره کف دست یا پنجه استفاده کنند، مناسب نیست، هرچند که به خوبی برای همه اندازه‌های دست، یک گیره با نوک انگشت را می‌دهد. در مجموع، این یک گزینه عالی با قدرت زیادی در زیر کاپوت برای گیمرهای رقابتی است. همچنین یکی از بهترین ماوس‌های بازی بی‌سیمی است که ما آزمایش کرده‌ایم، و برای گیمرهای چپ دستی که ممکن است برای پیدا کردن یک ماوس با دکمه‌های کناری در سمت راست مشکل داشته باشند، انتخابی عالی است.

Razer Viper Ultimate janebiplus

بهترین ماوس بازی فوق سبک

ROCCAT Kone Pro

بیش از هر زمان دیگری، ماوس های بازی فوق سبک یک انتخاب محبوب به خصوص در بین گیمرهای FPS هستند. و بهترین در بین آنها؟ ROCCAT Kone Pro است. با وزن 65 گرم، سبک‌ترین گزینه موجود نیست، اما راحتی و مجموعه ویژگی‌های ماوس ‌هایی که معمولاً بسیار سنگین‌تر هستند را دارد. دارای بدنه کامل و راست دست، با دو دکمه کناری در سمت چپ، یک چرخ اسکرول آلومینیومی محکم، و یک فرورفتگی کوچک برای جای شست. همچنین دارای یک جفت ناحیه نورپردازی RGB است که زیر دکمه‌های شفاف L و R-click آن قابل مشاهده است.

همچنین این ماوس تا حدودی بزرگتر از بسیاری از گزینه های بسیار سبک وزن است، اما تقریباً برای همه انواع دستگیره ها و اندازه های دست مناسب است. از نظر عملکرد، این ماوس دارای فاصله بلند کردن بسیار کم، تأخیر کلیک عالی است و می‌توانید تنظیمات CPI خود را دقیقاً با افزایش 50 در یک محدوده بسیار گسترده تنظیم کنید. همچنین، نرم افزار همراه ویژگی های سفارشی سازی زیادی را ارائه می دهد.

متأسفانه، به دلیل اندازه آن، ممکن است متوجه شوید که نسبت به برخی از گزینه های کوچکتر، کمی حجیم و قابلیت مانور کمتری دارد. همچنین، اگر دست‌های کوچکی دارید، با استفاده از یک دستگیره با نوک انگشت به راحتی به همه دکمه‌ها دسترسی نخواهید داشت، و اگر در حین بازی زیاد عرق کنید، بدنه پلاستیکی آن می‌تواند کمی لیز شود. این ماوس یک گزینه متعادل با عملکرد عالی در بازی و ساختار سبک وزن است که راحتی و قابلیت شخصی سازی را فدا نمی کند.

ROCCAT Kone Pro janebiplus

حتما ببینید : خرید ماوس های 2022 در جانبی پلاس

بهترین ماوس بازی بی سیم فوق سبک

لاجیتک G PRO X SUPERLIGHT

برای داشتن تجربه سبک وزن نهایی بدون هیچ کابلی که شما را ببندد، Logitech G PRO X SUPERLIGHT بهترین ماوس بازی فوق سبک بی سیم است. در حالی که بسیاری از سبک ترین ماوس های بازی دارای بریدگی های لانه زنبوری در پوسته خود هستند تا وزن کلی خود را کاهش دهند، این ماوس دارای بدنه پلاستیکی جامد است. به طور قابل توجهی، هنوز هم فوق العاده سبک است و کیفیت ساخت محکم تری نسبت به بسیاری از محصولات مشابه دیگر دارد.

شکل متقارن آن تقریباً برای همه اندازه های دست و انواع دسته ها مناسب است، بنابراین اگر به دنبال یک ماوس با کارایی بالا هستید اما مطمئن نیستید که چگونه در دست شما قرار می گیرد، انتخاب مطمئنی است. همچنین، سنسور آن بسیار سازگار است و تأخیر کلیک آن عالی است، به این معنی که ماوس می‌تواند به راحتی هر سبکی از بازی، از تیراندازی اول شخص سریع گرفته تا بازی‌های شبیه‌سازی معمولی را کنترل کند. به دلیل فاصله بسیار کم آن، اگر تمایل دارید موس خود را با برداشتن آن از روی ماوس پد تغییر موقعیت دهید، دیگر نگران ثبت حرکات تصادفی ماوس توسط سنسور نخواهید بود.

متاسفانه فاقد نورپردازی RGB است. اگرچه این ممکن است بیشتر گیمرها را آزار ندهد، کابل شارژ آن به جای استاندارد USB-C جدیدتر که در بسیاری از گزینه‌های مشابه با قیمت مشابه یافت می‌شود، یک کانکتور میکرو USB قدیمی‌تر دارد. گفته می شود، این یک انتخاب استثنایی برای گیمرهای جدی است.

G PRO X SUPERLIGHT janebiplus

بهترین ماوس اداری

Logitech MX Master 3

برای روزهای کاری طولانی، راحتی یک اولویت است و برای یک گزینه اداری راحت، هیچ رقیبی برای Logitech MX Master 3 وجود ندارد. این ماوس دارای شکل ارگونومیک با پشتی بلند و جای شست است که شامل دکمه ای برای کنترل های حرکتی است. از اتصال بلوتوث و جفت شدن چند دستگاه با حداکثر سه دستگاه به طور همزمان پشتیبانی می کند. همچنین می توانید آن را با گیرنده USB خود وصل کنید.

دو چرخ اسکرول وجود دارد، یکی در بالا که برای پیمایش آزاد قفل باز می‌شود و دیگری در کناره برای اسکرول افقی. باز کردن قفل چرخ اسکرول بالا برای پیمایش رایگان به سادگی فشار دادن یک دکمه است، اما زمانی که به اندازه کافی سریع پیمایش کنید قفل آن به طور خودکار باز می‌شود، بنابراین مرور اسناد طولانی، صفحات گسترده یا صفحات وب بسیار آسان است. از آنجایی که نرم افزار همراه هم در ویندوز و هم در macOS موجود است، می توانید از این ماوس تا حد امکان با هر سیستم عامل استفاده کنید.

متأسفانه، این ماوس بزرگ و سنگین است، بنابراین حمل کردن آن آسان‌ترین کار نیست. همچنین دارای پشتی بلند است، بنابراین اگر دست‌های کوچکی دارید، به سختی می‌توانید به دکمه‌های کناری و چرخ اسکرول راحت برسید.

Logitech MX Master 3 janebiplus

حتما ببینید : خرید لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در جانبی پلاس

بهترین ماوس اداری عمودی

لاجیتک MX عمودی

اگر در تمام طول روز از ماوس استفاده می‌کنید، ممکن است به طراحی ارگونومیک‌تر برای راحتی شما علاقه داشته باشید. در این صورت، ممکن است بخواهید Logitech MX Vertical را بررسی کنید. این ماوس تمام ویژگی های اضافی یک ماوس اداری ممتاز مانند Logitech MX Master 3 را ندارد، اما شکل آن به گونه ای طراحی شده است که با نگه داشتن آن در موقعیت طبیعی تر، فشار روی مچ را کاهش دهد.

اگر در راه اندازی چند دستگاه کار می کنید، انتخاب عالی است زیرا می تواند با حداکثر سه دستگاه به طور همزمان با استفاده از اتصال بلوتوث و گیرنده USB آن جفت شود. دکمه‌های جانبی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را برای انجام چندین کار بهره‌وری مجدداً برنامه‌ریزی کنید و می‌توانید پروفایل‌هایی را در نرم‌افزار همراه ایجاد کنید، بنابراین می‌توانید تنظیمات دکمه‌های مختلفی را برای هر برنامه‌ای که استفاده می‌کنید داشته باشید. با این حال، از آنجایی که ماوس حافظه داخلی ندارد، برای ذخیره تنظیمات خود باید یک حساب کاربری Logitech ایجاد کنید.

متأسفانه، فقط یک شکل راست دست است. همچنین برای دست های کوچک یا بزرگ چندان مناسب نیست و حجیم بودن آن باعث می شود آن را برای سفر ایده آل نباشد. جدای از این ایرادات جزئی، این یک ماوس اداری همه جانبه چشمگیر است و یک گزینه عالی برای هر کسی که به دنبال گزینه ای با ظاهر حرفه ای با تمرکز بر ارگونومی و راحتی است.

لاجیتک MX عمودی janebiplus

بهترین ماوس MMO

Corsair SCIMITAR RGB ELITE

اگر به دنبال ماوسی با تعداد زیادی دکمه کناری برای کنترل MMO، MOBA و بازی های رویال نبرد هستید، Corsair SCIMITAR RGB ELITE بهترین موس برای MMO است. این مدل خوش ساخت دارای یک صفحه جانبی 12 دکمه ای است که به جلو و عقب حرکت می کند تا بتوانید آن را متناسب با اندازه دست و نوع دسته خود تنظیم کنید. بدنه آن دارای یک پوشش نرم و لمسی است و دستگیره های لاستیکی بافت روی قسمت صورتی رنگ قرار دارد تا کنترل و راحتی بهتری به شما بدهد.

می‌توانید از نرم‌افزار همراه برای برنامه‌ریزی مجدد هر یک از دکمه‌های آن، سفارشی‌سازی چهار ناحیه RGB و تنظیمات بسیار دقیق حسگر، مانند تنظیم CPI در یک واحد استفاده کنید. در حالی که تاخیر کلیک آن به اندازه سایر گزینه های بازی در این لیست پایین نیست، هنوز هم برای MMO های کندتر یا بازی های معمولی تر به اندازه کافی پاسخگو است.

متأسفانه، اگرچه حس ساخت بسیار خوبی دارد، اما برخی از قطعات، مانند کابل و پاها، کیفیت بالایی ندارند. کابل بافته شده همراه کاملاً سفت است و پیچ خوردگی های بسته بندی را حفظ می کند و از آنجایی که این ماوس فقط سیمی است، نمی توانید به راحتی آن را تعویض کنید. با این اوصاف، این یک گزینه عالی برای هر کسی است که به دنبال یک ماوس MMO با تعداد زیادی دکمه کناری و طراحی راحت است.

Corsair SCIMITAR RGB ELITE janebiplus

حتما ببینید : خرید لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در جانبی پلاس

لاجیتک G203 LIGHTSYNC

فرقی نمی‌کند بودجه‌ای ندارید یا به دنبال یک ماوس ارزان قیمت برای امتحان هستید، بهترین ماوس Logitech G203 LIGHTSYNC است. این یک شکل متقارن و تخم‌مرغی دارد که در دست برای اکثر اندازه‌های دست احساس راحتی می‌کند، هرچند که مخصوصاً برای گیمرهایی که به گرفتن نوک انگشت علاقه دارند، مناسب است. دو دکمه در سمت چپ آن وجود دارد که در نرم افزار همراه قابل برنامه ریزی مجدد هستند.

با استفاده از نرم افزار همراه، می توانید نوار نور RGB را سفارشی کنید، CPI را دقیقاً با افزایش 50 تنظیم کنید و تنظیمات سنسور را تنظیم کنید. با وجود قیمت ارزان، این ماوس عملکرد بالایی دارد. تأخیر کلیک آن عالی است و حسگر آن بسیار سازگار است، به این معنی که بازی ها پاسخگو و روان هستند.

متأسفانه، همه اجزای آن کیفیت بالایی ندارند، که برای یک ماوس ارزان قیمت طبیعی است. به عنوان مثال، کابل لاستیکی آن چندان انعطاف‌پذیر نیست و پایه‌های آن فقط یک تجربه خوب سر خوردن را ارائه می‌دهند. همچنین، ویژگی حافظه داخلی ندارد، بنابراین نمی‌توانید تنظیمات سفارشی را بدون نصب نرم‌افزار ذخیره یا حفظ کنید. با این حال، این یک گزینه با کارایی بالا برای یک ماوس گیمینگ مقرون به صرفه است.

G203 LIGHTSYNC janebiplus

بهترین بودجه بسیار سبک وزن

Razer Viper Mini

بسیاری از بهترین ماوس های سبک وزن با قیمت‌های عالی عرضه می‌شوند، اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانید یک ماوس فوق‌سبک با قدرت بالا را با بودجه‌ای پیدا کنید. با Razer Viper Mini آشنا شوید. بر اساس Razer Viper اصلی، این ماوس کوچکتر و کمی سبکتر است، اما به همان اندازه همتای بزرگتر خود استحکام دارد.

تأخیر کلیک آن فوق‌العاده است، به این معنی که بازی بدون توجه به ژانر، پاسخگو خواهد بود. اگرچه سنسور کاملاً به خوبی مدل با اندازه کامل نیست، اما همچنان فاصله بلند کردن پایین و محدوده CPI نسبتاً وسیعی را ارائه می‌کند که در آن می‌توانید تنظیمات حساسیت متناسب با سبک بازی خود را پیدا کنید. همچنین کابل و پایه‌های آن هر دو با کیفیت هستند و باعث نمی‌شوند که کشش اضافی روی میزها و موس پدها باعث کاهش سرعت شما شود.

متأسفانه، مانند همنام بزرگ‌تر خود، یک جفت دکمه کناری در دو طرف ندارد و به دلیل اندازه کوچک‌تر، احتمالاً بهترین انتخاب برای اندازه‌های دست بزرگ‌تر نیست. این ماوس یک گزینه بودجه استثنایی برای گیمرهای جدی است که به دنبال بهترین عملکرد در سبک ترین بسته ممکن هستند.

Razer Viper Mini janebiplus

Manager
ارسال دیدگاه