نقد و بررسی هدفون Beats SOLO 2 Wireless

SOLO 2 JANEBIPLUS

نقد و بررسی هدفون Beats SOLO 2 Wireless

همه چیز در مورد سولو 2 وایرلس با صدای سه گانه 

خرید این محصول بصرفه است یا نه ؟ چه ویژگی های خاصی این محصول دارد ؟ کیفیت صدای این محصول چه میزان متفاوت است ؟ ما برای یک هدفون چقدر هزینه میکنیم ؟ زیبایی ظاهریی چقدر اهمیت دارد ؟ با ما همراه باشید با این مقاله از جانبی پلاس نقد و بررسی هدفون Beats SOLO 2 wireless

SOLO 2 JANEBIPLUS

شما هنوز برای یک لوگو هزینه زیادی می پردازید، اما هدفون Beats Solo 2 Wireless نشان می دهد که Beats به سرعت فاصله بین سبک و صدا را از بین می برد.

بریم با این محصول جذاب بیشتر آشنا شویم

مدل Wireless همان طراحی Solo 2 را حفظ کرده است و از رو این هیچ انتقادی به این محصول وارد نیست. آن ظاهر به زیبایی قالب‌گیری شدند، و جدای از استفاده از گوشی های کمی بزرگ‌تر برای در نظر گرفتن باتری و کنترل‌های داخلی، تمام کارهایی که Beats در اینجا انجام داده، اتصال بلوتوث است و یک دکمه پاور. همانطور که برای کسانی از شما که هنوز از Solo اصلی لذت می برید، Solo 2 برای تناسب نرم تر و راحت تر ساخته شده است. آنها هنوز هم عمدتا پلاستیکی هستند و تا زمانی که وزن را به حداقل برسانند خوب و قابل پذیرش است – اما فکر نکنید که این باعث شکننده شدن آنها می شود. آن‌ها بادوام هستند، خم می‌شوند و می‌پیچند (در حد معقول) بدون اینکه تهدیدی به گیر کردن داشته باشند، قبل از اینکه آن‌ها را در یک کیسه بیندازید، به‌خوبی به سبک آشنای Beats تا می‌شوند تا در جعبه نرم‌شان نگهداری شوند.

نقد و بررسی هدفون Beats SOLO 2 wireless از انجا حائز اهمیت میباشد که خریداران زیادی در سراسر دنیا دارد و آشنایی با این محصول فوق العاده جذاب میباشد
بدیهی است که جدا کردن سیم به معنای کنار گذاشتن کنترل از راه دور سیمی است، اما نترسید – لوگوی Beats در کنار گوشی سمت چپ در واقع یک کنترل کننده پنهان است. می‌توانید صدا را تنظیم کنید (بخش‌های بالا و پایین را فشار دهید)، مکث کنید (دکمه وسط را یک‌بار فشار دهید) یا آهنگ را رد کنید (دوبار فشار دهید).
بله، اینها از آن دسته هدفون هایی نیستند که به راحتی خریداری کنید. Beats برندی را بر اساس وجهه ممتاز خود ساخته است، و به نظر می رسد که فعلاً از سوار شدن بر این موج خوشحال است. اکنون متوجه می شوید که چرا اینقدر با اپل کنار می آید.

SOLO BEATS JANEBIPLUS

حتما ببینید: خرید هدفون از جانبی پلاس اینجا کلیک کنید.

کارایی

یکی از بزرگترین انتقاداتی که در گذشته به Beats شده بود (و مدتی با آن موافق بودم) کیفیت صدا بود. با وجود تمام ظاهر و پشتوانه افراد مشهور، هدفون‌های Beats از نظر عملکرد به خوبی آن را ثابت نکرده بودند، و از بسیاری جهات هنوز مقداری فاصله دارند. اما تفاوت Solo و Solo 2 قابل توجه است. بیس رام شده است و در حال حاضر نسبت به قبل قدرتش کمتر است.

کل محدوده بسیار واضح تر و گرم تر به نظر می رسد. در حالی که Solo 2s هنوز عمدتاً برای هیپ هاپ و الکترونیک تنظیم می شود، متوجه شدم که سازهای زهی اکنون واضح تر از قبل هستند. با این حال، سطوح پایین هنوز هم زمانی که به حجم‌های بالاتر فشار داده می‌شوند، کمی تحریف می‌شوند.
هیچ حذف کننده نویز فعالی وجود ندارد، که ممکن است با توجه به قیمت آن را مسخره کنید، اما قوطی ها کار بسیار خوبی برای به حداقل رساندن صدای بیرون انجام می دهند.

مطمئناً Beats هنوز به وزن برخی از رقبای خود در محدوده قیمتی خود ضربه نمی زند، اما در مدت زمان کوتاهی راه درازی را پیموده است.

عمر باتری

زمان تغییر کرده است – هدفون های بلوتوث دیگر مانند یک کودک نوپا تشنه با جعبه آب میوه عمر باتری را نمی کشند. Beats می گوید که هدفون باید حدود 12 ساعت کارکرد بی سیم دوام بیاورد که بسیار خوب است. اگر از آن دسته افرادی هستید که در رفت و آمدهای کاری خود فقط به هدفون گوش می دهند، احتمالاً با یک بار شارژ، ارزش یک هفته استفاده را خواهید داشت.
شارژ فقط چند ساعت طول می کشد و از طریق میکرو USB انجام می شود، بنابراین به احتمال زیاد اغلب از منبع تغذیه دور نخواهید بود.

Beats با بریدن سیم، با چند ترفند دیگر، یک جفت هدفون عالی را حتی بهتر کرده است. عمر باتری خوب است، قوطی ها هنوز روی گوش شما احساس راحتی می کنند، و طراحی زیباتر از همیشه است.

SOLO JANEBIPLUS

رای نهایی

هدفون بی‌سیم Beats Solo 2 عالی به نظر می‌رسد، حس خوبی دارد و صدایی عالی دارد. مطمئناً می‌توانید هدفون های با صدای بهتر با این قیمت تهیه کنید، اما با Beats در نهایت برای مد هزینه می‌پردازید. خوشبختانه، شکاف بین سبک و محتوا اکنون کمتر از همیشه است.امیدوارم این مقاله نقد و بررسی هدفون Beats SOLO 2 wireless به کارتون اومده باشه ، میتونید در قسمت دیدگاه ها نظر خودتون را با ما به اشتراک بگذارید ، متاسفانه این هدفون بخاطر تحریم های موجود در کشور ما ، قیمت خیلی بالای داری چیزی حدود 4 میلیون تومن با دلار 30 هزارتومن، که به مبالغ کمتر میشه هدفون های دیگه رو انتخاب کرد برای دیدن برند های هدفون های دیگر بروی لینک زیر کلیک کنید.

حتما ببینید: خرید هدفون از جانبی پلاس اینجا کلیک کنید.

Manager
ارسال دیدگاه