چند راه ناآشنا برای افزایش قدرت سیگنال موبایل

چند راه ناآشنا برای افزایش قدرت سیگنال موبایل

متاسفانه با تغییرات و رویکرد جدید صاحبان نظر برای بخش تلفن همراه و کسب و کار های آنلاین قطعی موبایل به یک امر طبیعی تبدیل شده است ، ما در این مقاله از جانبی پلاس راه های را برای شما میگویم که تا الان صحبتی از آنها به میان نیاومده است ، پس اگر راهی صدرصدی را برای افزایش یا برگشت آنتن تلفن خود میخواهید بصورت دائم انجام دهید در این مقاله با ما همراه باشید تا چند راه ناآشنا برای افزایش قدرت سگینال موبایل در اختیار شما قرار دهیم.

نامی بر روی صفحه تلفن همراه شما چشمک می زند و لبخندی روی صورت شما ظاهر می شود زیرا تماس گیرنده فردی است که برای شما بسیار عزیز است اما ناگهان فقط یک نوار قدرت سیگنال را مشاهده می کنید و تمام شادی شما بلافاصله ناپدید می شود. تا به حال برای شما اتفاق افتاده؟ اگر بله، نیاز مبرمی به دانستن راه‌هایی دارید که می‌تواند باعث شود تلفن همراه شما قدرت سیگنال قوی‌تری را در محل شما دریافت کند. در اینجا چند روش غیرمعمول اما بسیار مؤثر برای افزایش دریافت سیگنال تلفن همراه آورده شده است، پس برای افزایش قدرت سیگنال موبایل خود با ما همراه باشید.

حتما ببینید : خرید لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ از جانبی پلاس

1) از سیم پیچ و نوار تسلا استفاده کنید

یک تکه کویل تسلا، یک مدار ترانسفورماتور رزونانس الکتریکی بردارید و آن را با کمک یک نوار به آنتن خارجی گوشی خود ببندید. این واقعا به افزایش قدرت سیگنال دریافتی توسط تلفن شما کمک می کند. با این حال، این گزینه تنها در صورتی امکان پذیر است که بتوانید آنتن خارجی گوشی را پیدا کنید.

tesla in janebiplus

2) گیره های کاغذ را در کار قرار دهید

در اینجا بی دردسرترین راه برای افزایش قدرت سیگنال دریافتی توسط تلفن همراه شما آمده است. گیره های کاغذ به راحتی در هر مکانی در دسترس هستند. فقط باید آن را در آنتن خارجی گوشی خود قرار دهید. اما هنگام انجام این کار باید مراقب باشید، زیرا استفاده نادرست از این گیره ها می تواند باعث ایجاد خراش روی صفحه یا بدنه شود.

3) آنتن رادیویی دور ریخته شده خود را انتخاب کنید

نه، ما در اینجا شوخی نمی کنیم، این ترفند واقعا کار می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک سیم مسی بردارید و آنتن خارجی تلفن همراه خود را به آنتن رادیو متصل کنید. اگر هنوز آن را باور ندارید، می‌توانید ویدیوهای گواهی ارسال شده در YouTube را تماشا کنید که نتایج خوبی را از این تکنیک تضمین می‌کند برای دیدن این ویدئو ها باید از ف.ی.ل.ت.ر رد شوید.

4) از Tin-Can Telephone سرنخ بگیرید

تلفن قوطی حلبی را که در کودکی استفاده می کردید به خاطر دارید؟ با لحیم کردن دو قوطی آن را دوباره درست کنید و با استفاده از مقداری سیم مسی آن را به آنتن خارجی گوشی خود وصل کنید. مطمئناً زمان می برد اما نتایج شگفت انگیز خواهد بود. این می تواند 2 یا 3 نوار سیگنال را در صفحه نمایش گوشی شما افزایش دهد.

Tin-Can Telephone janebiplus

5) یک آنتن اضافی ایجاد کنید

یک تکه سیم عایق به طول ایده‌آل ۲۰ سانتی‌متری بردارید و آن را دور یک چوب بپیچید تا یک آنتن برای خودتان بسازید. هنگامی که بر روی آنتن خارجی تلفن همراه قرار می گیرد، به عنوان یک آنتن اضافی عمل می کند و قدرت سیگنال بیشتری را برای امکان برقراری تماس و تجربه مرور بدون وقفه و با کیفیت بالا به ارمغان می آورد.

حتما ببینید: خرید لوازم جانبی موبایل در جانبی پلاس.

6) هرگز اجازه ندهید میله های سیگنال به زیر 2 بروند

باتری‌های خالی برای جستجوی سیگنال‌ها به انرژی بیشتری نیاز دارند. به همین دلیل است که همیشه شارژ نگه داشتن گوشی می تواند راه خوبی برای به حداقل رساندن مشکلات اتصال باشد. مطمئن شوید که باتری گوشی شما همیشه حداقل تا 2 بار شارژ می شود. هر زمان متوجه شدید که آن را فراتر از آن نقطه تخلیه می کند، شروع به شارژ آن کنید.

امیدوارم این روش ها برای جلوگیری از مشکلات باتری مفید باشد. همچنین می‌توانید روی یک تقویت‌کننده سیگنال موبایل با کیفیت خوب سرمایه‌گذاری کنید تا از قدرت سیگنال صوتی در خانه، محل کار یا ماشین خود لذت ببرید.

راه های آشنا تری هم برای افزایش قدرت سیگنال وجود دارند مانند اپلیکیشن های موجود ولی تضمینی در کار وجود ندارد به همین دلیل ما سراغ راهای رفتیم که آشنایی کمتری نسبت به آنها وجود دارد پس برای افزایش قدرت سیگنال موبایل خود میتوانید از این راه ها استفاده کنید

مشکلات اتصال تلفن همراه  این روزها بسیار رایج است. سیگنال های ضعیف باعث مشکلات شدید تماس و مرور می شوند. در اینجا چند نکته برای تقویت پوشش شبکه تلفن همراه در محل یا ماشین شما آورده شده است. این راه‌ها شامل استفاده از چیزهای بسیار رایج است و بسیار آسان است. میتوانید نظرات خودتون و تجربه های خود را با ما و بقیه عزیزان خواننده در میان بذارید تا انتقال اطلاعات به این صورت اتفاق بیافتد و بتوانیم به کمک هم مشکلات پیش آمده را تا حدودی حل کنید.

با ما در ارتباط باشید

ارتباط با ما

Manager
ارسال دیدگاه