راهنمایی خرید هولدر موبایل برای ماشین ✔️✔️ بهترین قیمت

earldom EH-149 JANEBIPLUS

راهنمایی خرید هولدر موبایل برای ماشین بهترین قیمت ✔️✔️

در این مقاله با مدل های پر فروش بازار آشنا میشیم و مزیت و معایب کالا ها را بررسی مینماییم ، پس با ما همراه باشید در این مقاله راهنمایی خرید هولدر موبایل برای ماشین از جانبی پلاس .

حتما ببینید : خرید هولدر ماشین از جانبی پلاس.

بدیهی است که استفاده از تلفن هنگام رانندگی – چه برای صحبت کردن، ناوبری یا پخش موسیقی – وقتی به یک پایه مناسب وصل شده باشد، ایمن تر است. چیزی که دید را مسدود نمی کند، اما همچنین شما را مجبور نمی کند که برای مدت طولانی چشمان خود را از جاده بردارید. برنامه ای که به شما امکان می دهد بدون دردسر گوشی را شارژ کنید و برنامه های موجود در صفحه را انتخاب کنید. با در نظر گرفتن زمانی که در خودرو می گذرانید و ایمنی راننده و سرنشینان، شایسته است این موضوع را به طور کامل در نظر بگیرید و برای راه حل های موقتی هزینه نکنید.
بیایید با پرسیدن از عموی خوب و قدیمی گوگل شروع کنیم: “نگهدار / پایه تلفن ماشین”. دچار هرج و مرج می شویم. هزاران نتیجه جستجو نشان می دهد که انتخاب ما در واقع یک مصالحه خواهد بود. ظاهر یا عملکرد؟ پایداری یا شارژ سریع و آسان؟

در صدها مدل موجود در بازار و بسیاری از مدل‌هایی که تاکنون آزمایش کرده‌ایم، مهم‌ترین ویژگی‌ها در واقع جایگزین هستند – ما یک مزیت را به قیمت یک ویژگی مهم دیگر انتخاب می‌کنیم.

بنابراین مهمترین معیارهای انتخاب پایه گوشی چیست؟ چگونه یک نگهدارنده ماشین مناسب انتخاب کنیم؟

چرا به یک پایه گوشی هوشمند در ماشینم نیاز دارم؟

اول از همه – آیا اصلاً به آن نیاز دارید؟ اگر بیش از نیم ساعت در روز را در ماشین سپری می کنید، قطعا بله. قرار دادن گوشی در نگهدارنده بسیار ایمن‌تر از نگه داشتن آن در دست هنگام رانندگی یا نگاه کردن به تلفنی است که روی قفسه در نزدیکی دسته دنده یا صندلی سرنشین قرار دارد. حتی اگر سرعت هم نداشته باشید، وقتی چشمتان را از جاده بر می دارید، ماشین در آن چند ثانیه ده ها متر را طی می کند. از این رو وسوسه خطرناک نگاه کردن به صفحه نمایش هنگام رانندگی چنین راه حلی را رد می کند. و از آنجایی که بیشتر گوشی‌های هوشمند هزینه زیادی دارند، واقعاً نمی‌خواهید هر زمان که ترمز می‌کنید، گوشی شما روی زمین بیفتد، اینطور نیست؟

صرف نظر از اینکه چه چیزی را انتخاب می کنید، پس از چند روز، قرار دادن گوشی در نگهدارنده به یک عادت تبدیل می شود. بدیهی است مگر اینکه سعی کنید پس انداز کنید و یک نگهدارنده تلفن ماشین بخرید که بعد از آن چند روز تبدیل به زباله ای شود.

با همدیگه اولین مدل را بررسی کنیم : مدلی که پشت آئینه سوار جلو راننده سوار میشود ، و دسترسی به گوشی بسیار راحت است .

نگهدارنده گوشی موبایل مدل ZJ099

مناسب برای تمامی موبایل ها
قابلیت استفاده به صورت عمودی و افقی
چرخش 360
نصب آسان
جنس بدنه ABS درجه 1

برای مشاهده مشخصات و قیمت بروی عکس کلیک کنید.
ZJ099 JANEBIPLUS

روش و محل اتصال پایه در ماشین

این یکی از مهمترین معیارها برای انتخاب پایه تلفن خودرو است – هم از نظر ایمنی و هم از نظر عملکرد.

مکانی که نگهدارنده را در خودرو وصل می کنید برای ایمنی بسیار مهم است. شما نمی خواهید تلفن جلوی دید را بگیرد و همچنین نمی خواهید چشمان خود را از جاده دور کنید. برای عملکرد نیز تعیین کننده است، چه زمانی که گوشی را در هولدر وصل می کنید و چه بعد از آن – زمانی که از عملکردهای تلفن در حین رانندگی استفاده می کنید. نحوه و محل اتصال مانت نیز بر پایداری صفحه نمایش به خصوص در جاده های ناهموار تاثیر می گذارد.

در واقع راه حل های زیادی وجود دارد، اما ملاحظات عملی روند را دیکته می کند:

نگهدارنده باید در یک مکان مرکزی در ماشین وصل شود
باید در دسترس راننده باشد
باید در بسیاری از نقاط خودرو به راحتی وصل شود، اما با مدل تلفنی که استفاده می کنید مطابقت داشته باشد.
نگهدارنده های نصب شده روی شیشه جلو
هولدرهای نصب شده بر روی شیشه جلوی خودرو، علاوه بر مزیت بارز اتصال احتمالی در هر مدل خودرو، سه ایراد عمده نیز دارند. اول از همه، آنها کم و بیش دید راننده را محدود می کنند. این به قدری جدی است که برخی کشورها و ایالت ها استفاده از این نوع دارندگان را ممنوع کرده اند. علاوه بر این، در بسیاری از خودروها شیشه جلو نسبتاً دور از دسترس راننده قرار دارد، به این معنی که راننده باید هر بار که گوشی را در نگهدارنده قرار می دهد به جلو خم شود و به بالای داشبورد برسد. وقتی روی یک صندلی عمیق و راحت می نشینید، این کار را امتحان کنید. کابوس.

علاوه بر این – فنجان های مکنده به راحتی جدا می شوند و لاستیک ساخته شده از آنها به مرور زمان تحت تأثیر نور خورشید خرد می شود.

مدل بعدی که میخوایم با همدیگه بررسی کنیم ، مدل ارلدام هستش که یکی از بهترین های بازار با قیمت مناسب در اختیار کاربر قرار میگیره ، دوام چسبندگی این محصول بسیار بالاست و کیفیت ساخت فوق العاده ای داره

پایه نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت ارلدام مدل EH149

قابلیت نسب بر روی داشبود، میز، شیشه، دیوار
جنس پلاستیک ABS و سیلیکون
چرخش 360 درجه دارد
متریال ساخت PC-SILICON

برای مشاهده قیمت و بقیه توضیحات بروی عکس کلیک کنید

earldom EH-149 JANEBIPLUS

نصب دریچه هوا

نگهدارنده های تلفن نصب شده روی دریچه های هوا در خودرو معمولاً بیشترین فرصت ها را برای قرارگیری بهینه و کاربردی از دید راننده ارائه می دهند، در حالی که دید را محدود نمی کنند. این به این دلیل است که طراحان خودرو باید دسترسی به دریچه ها را برای تنظیم آسان آنها فراهم کنند.

نقطه ضعف ممکن است اندازه و چیدمان متفاوت دریچه های هواکش در مدل های مختلف خودرو باشد.
علاوه بر این، مدل‌های ارزان‌تر این نوع پایه‌ها نیاز به استفاده از هر دو دست دارند، هر بار که گوشی در هولدر قرار می‌گیرد. آنها همچنین تمایل افتضاحی به شکستن منافذ هوا دارند. با این حال، این واقعاً مشکلی با مدل‌های فکر شده و گران‌تر پایه‌های کلاس پریمیوم نیست.

اندازه کوچک این نوع دستگیره ها و سادگی نصب آنها در خودرو برای کاربرانی که به طور مکرر خودرو را تعویض می کنند، به عنوان مثال از کل ناوگان خودروهای شرکت استفاده می کنند، سودمند است. به طور معمول، جابجایی هولدر از یک ماشین به ماشین دیگر به آسانی جابجایی خود گوشی است.

حتما ببینید : خرید هولدر ماشین از جانبی پلاس.

هولدرهای نصب شده روی داشبورد

این روش دارای مزایا و معایب مشابهی است که وقتی نگهدارنده به شیشه جلو چسبیده است – به استثنای یک مورد – می تواند به داشبورد آسیب برساند. از آنجایی که هیچ استاندارد واحدی برای مواد مورد استفاده برای پوشش داشبورد وجود ندارد و به دلیل اینکه نگهدارنده‌های روی تخته متصل به آن اغلب – به غیر از مکنده – مجهز به مواد چسبنده اضافی هستند، می‌تواند به راحتی بالای داشبورد را لکه‌دار کند. مخصوصاً وقتی قرار است ماشین چند روز زیر نور آفتاب بماند و چسبی که در تئوری نباید هیچ اثری از خود باقی بگذارد، می تواند با تخته ولکانیزه شود. علاوه بر این – قسمت چسب را می توان یک بار استفاده کرد – پس از برداشتن آن به خوبی کار نمی کند و دوباره در یک مکان جدید استفاده می شود.

شارژ کردن گوشی

با وجود قابلیت های قدرتمند تلفن های مدرن، آنها معمولاً یک نقطه ضعف دارند. با استفاده شدید از GPS یا بلوتوث، باتری گوشی در یک چشم به هم زدن از بین می رود.
موضوع شارژ آسان یکی دیگر از معیارهایی است که در انتخاب پایه گوشی خودرو باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد. نگهدارنده هایی که دوشاخه شارژر گوشی را می پوشانند را می توان بلافاصله رد کرد. به نوبه خود، آنهایی که به کابل دائمی متصل نیستند می توانند به همان اندازه دردسر ساز باشند – هر بار که کابل شارژر باید بسته شود، وقت گیر و در دراز مدت آزار دهنده است. در طول روز چندین بار پشت فرمان می نشینیم. هر بار که وارد می شوید، باید گوشی را در نگهدارنده قرار دهید، به دنبال کابل کف ماشین بگردید و سپس آن را به گوشی وصل کنید. بنابراین، یک جایگزین خوب راه حل هایی هستند که کابل شارژ از قبل به نگهدارنده متصل شده است.

عملیات یک دست

هر کسی که فرصتی برای امتحان چندین مدل پایه تلفن داشته باشد، می‌داند که آن‌هایی که نیاز به استفاده از هر دو دست دارند، کمترین راحتی را دارند – معمولاً پس از چند بار خم شدن ناخوشایند، به خصوص وقتی لباس‌های زمستانی گرم‌تری می‌پوشید، متوجه می‌شوید که این کار را انجام می‌دهد. نگه داشتن گوشی در جیب کت و استفاده از پایه گوشی فقط در مسیرهای طولانی تر آسان تر است. بیهوده.

ارزش این را دارد که خودتان آن را آزمایش کنید – بسیاری از تولید کنندگان اعلام می کنند که محصولات آنها دارای سیستم های نوآورانه ای هستند که امکان نصب و جدا کردن تلفن را تنها با یک دست فراهم می کند، اما معمولاً این اظهارات آزمایش های عملی را پشت سر نمی گذارند. بسیاری از اختراعات مبتنی بر فنر یا گیره، که سازندگان معتقدند همه انواع تلفن ها را در خود جای می دهند، در عمل هیچ کدام را ندارند. حتی اگر نصب واقعاً کاملاً ثابت باشد، قرار دادن تلفن در نگهدارنده به مهارت سیرک نیاز دارد.

هولدر بعدی که میخوایم با همدیگه بررسی کنیم از برنده JXCH هستش که قیمت بسیار مقرون به صرفه ای داره در کنار کیفیت خوب این دستگاه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل JXCH

جنس : پلاستیک

قابل استفاده روی داشبورد یا شیشه ماشین

قابل نصب روی دریچه کولر ماشین

گوشی تا سایز 5.5 اینچ

برای دیدن قیمت و مابقی توضیحات بروی عکس کلیک کنید

JXCH IN JANEBIPLUS

پایداری در دست گرفتن گوشی

ثبات گوشی در پایه برای بسیاری از کاربران یک عامل تعیین کننده است. در عمل کافی است به یک مسیر پردست انداز تر از جاده برخورد کنید تا مشخص شود که آیا بازوی بلند و انعطاف پذیر برخی از دستگیره ها گوشی هوشمند سنگین تر را محکم تر نگه می دارد یا خیر. می توان تعمیم داد که هرچه پایه تلفن جهانی تر باشد – گوشی را ضعیف تر نگه می دارد.

سازگاری با مدل های مختلف

برخی از کاربران اشاره می کنند که استفاده جهانی از نگهدارنده برای مدل های مختلف تلفن یک معیار مهم انتخاب است. این امر به ویژه برای خودروهایی که توسط چندین راننده – در خودروهای شرکتی یا خانوادگی – استفاده می شوند، مهم است. همچنین، دارندگان تلفن با قاب های تلفن غیر استاندارد، راه حل های جهانی را ستایش می کنند.

راه حل های جهانی دارای معایب بسیاری نیز هستند – مانند مشکلات در شارژ (شاخه های شارژر مختلف برای مدل های مختلف تلفن). تطبیق پذیری همچنین به معنای پیچیدگی مکانیکی است، زیرا دسته باید با اندازه های مختلف سازگار شود. و این به نوبه خود به این معنی است که قطعات بیشتری وجود دارد که می توانند شکسته شوند. با این حال، فقط به خاطر داشته باشید که در 95٪ موارد استفاده جهانی معمولاً برای افرادی که اغلب تلفن را تعویض نمی کنند، چندان مهم نیست.

سرعت شارژ

تأیید این معیار در فروشگاه دشوار است، بنابراین رد شدن از آن آسان است. در اکثر راه حل ها، راندمان شارژ نه به خود نگهدارنده بستگی دارد که به محلول های الکتریکی خودرو.

یک استثنای ناخوشایند و تاسف بار شارژرهای بی سیم هستند. این یک فناوری نسبتا جدید اما در حال حاضر چشمگیر است. می توانید گوشی را در قفسه جلوی دسته دنده قرار دهید و گوشی به طور خودکار شروع به شارژ شدن می کند. با این حال، در حال حاضر، سرعت شارژ بی سیم چیزهای زیادی را باقی می گذارد. اغلب، در عمل، مشخص می شود که وقتی می خواهید از عملکردهای اضافی تلفن استفاده کنید، دستگاه بیش از آنچه که دریافت می کند، انرژی مصرف می کند. در نتیجه، گوشی می تواند پس از چند ساعت رانندگی با سیستم GPS کاملاً از بین برود.

شارژ بی سیم در پایه هایی که گوشی را توسط آهنربا نگه می دارند حتی بدتر عمل می کند. اغلب این آهنربا در فرآیند شارژ دخالت می کند، سرعت آن را کاهش می دهد یا حتی آن را غیرممکن می کند. در مجموع، شارژ بی سیم اکنون گزینه خوبی برای استفاده در خانه است. قرار گرفتن گوشی روی شارژر کنار تخت برای تمام شب بدون مشکل است. با این حال، راه حل مشابه در خودرویی که زمان صرف شده کمتر است و تقاضای انرژی هنگام استفاده از GPS یا بلوتوث بزرگتر است، کار نخواهد کرد.

بنابراین، در مرحله فعلی، سودمندترین گزینه هنوز شارژ سیمی است. ممکن است در سال های آینده تغییر کند، اما فناوری شارژ بی سیم هنوز به اندازه کافی توسعه نیافته است.

نگهدارنده ماشین ممتاز برای iPhone
ظاهر و مواد

راه حل های ارزان با پلاستیک خشن و لاستیک بی کیفیت که هرگز خوب به نظر نمی رسد می ترسانند. به خصوص در خودروهای گران قیمت و ظریف، تضاد بین مواد زیبای به کار رفته در داخل و پایه تلفن ارزان قیمت بسیار مشهود است. ظاهر نگهدارنده گوشی و کیفیت موادی که از آن ساخته شده است به اندازه قابلیت استفاده آن از عوامل انتخابی مهم نیستند.

پایه تلفن در ماشین یکی از آن ابزارهایی است که فقط ظاهراً می توانید در آن صرفه جویی کن ید – ایمنی، عملکرد، نمایش به اندازه انتخاب خود گوشی هوشمند مهم هستند.

ارتباط با ما

Manager
ارسال دیدگاه