برترین هدفون های 2022

grado janebiplus

برترین هدفون های 2022

بهترین هدفون‌های 2022 مجموعه‌ای از ویژگی‌های برجسته، حذف نویز فعال موثر و انعطاف‌پذیر، یا زیباترین استایل و طراحی راحت را ارائه می‌دهند. گاهی اوقات ممکن است کمی گران باشند، اما مهم نیست که چه قیمتی دارند، همه آنها ارزش بالایی دارند.

هنگام خرید یک جفت هدفون جدید، فکر کردن به جایی که می خواهید آن را بپوشید می تواند مفید باشد. برای مثال، اگر می‌خواهید از آن‌ها در دویدن استفاده کنید، شاید هدفون‌های بزرگ روی گوشی را نمی‌خواهید. رفت و آمد به محل کار یا سفر زیاد؟ خوب، احتمالاً برای جلوگیری از پخش صدا از هدفون های حذف کننده نویز می خواهید.

بهترین هدفون کدام است؟

در لیست بهترین هدفون‌ها، گوشی جدید Sony WH-1000XM5 روی گوشی قرار دارد. اینها بر اساس نسل قبلی خود یعنی XM4 ساخته شده اند تا کیفیت صدای فوق العاده را با حذف نویز فعال و طراحی راحت ترکیب کنند. در همین حال، برنامه همراه سونی بهترین برنامه‌ای است که استفاده کرده‌ایم، در حالی که اعتبار زیست محیطی هدفون را نیز تحسین می‌کنیم.

Bose 700 در رتبه دوم قرار دارد که عملکرد بی‌نظیر ANC و ویژگی‌های فنی بصری دارد. هنگام گوش دادن به موسیقی و برقراری تماس، صدا شفاف است.

Apple AirPods Max در رتبه سوم قرار می گیرد – آنها گران هستند، اما کیفیت و ویژگی های صدای فوق العاده به این معنی است که ارزش سرمایه گذاری را دارند، به خصوص اگر کاربر آیفون هستید. و فراموش نکنید که بهترین قاب‌ها و کاورهای AirPods Max را بررسی کنید تا هدفون‌های اپل خود را به خوبی محافظت کنید.

Jabra Elite 75t Active به لطف زیبایی بادوام، عمر باتری طولانی و صدای پرانرژی، در حال حاضر به عنوان هدفون های بی سیم مورد علاقه ما ایستاده است.

حتما ببینید : جدیدترین لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاب در جانبی پلاس

بهترین هدفون هایی 2022 که می توان خرید:

  1. Sony WH-1000XM5

هدفون های پرچمدار جدید سونی بهترین هدفون های همه جانبه هستند که حذف نویز عالی، عملکرد صدای استثنایی، راحتی، کنترل های بصری و بسیاری از ویژگی های خاص را ارائه می دهند. بنابراین، تقریباً مانند XM4 های قبلی، پس از آن.

این سونی ها از هر نظر گوش دادنی مطمئن، قانع کننده و لذت بخش هستند: فرکانس های پایین عضلانی اما چابک هستند، اوج ها به خوبی مدیریت می شوند و جزئیات زیادی در سراسر محدوده وجود دارد. حذف نویز – همیشه نقطه قوت سری XM – تقریباً تمام صدای خارجی را حذف می کند و برنامه عالی Sony Headphones Connect به شما امکان می دهد صدای خود را مطابق با سلیقه شخصی سازی کنید.

کنترل‌های لمسی و عمر باتری (30 ساعت با ANC روشن، 40 ساعت با خاموش بودن) نیز رقبا را شکست داد و اگرچه طراحی به سمت ساده‌تر شدن گرایش دارد، این واقعیت که هدفون و بسته‌بندی تقریباً به طور کامل از مواد بازیافتی ساخته شده‌اند، نشانه دیگری است.

جانبی پلاس سونی

حتما ببینید : خرید هدفون ، هدست ، هندزفری با مناسب ترین قیمت در جانبی پلاس

  1. Bowers & Wilkins Px7 S2

گوشواره های ممتاز با صدای عالی

هدفون روگوشی Bowers & Wilkins Px7 S2 قیمتی برابر با سونی دارد. آن‌ها احساس خوبی دارند، به زیبایی ساخته شده‌اند و یا به شکلی کم‌رنگ ظاهری زیبا دارند یا به نفع خودشان کمی بیش از حد دست کم گرفته شده‌اند – این به سلیقه شما بستگی دارد. آنها حذف نویز فعال و یک برنامه کنترل دارند – اما “عملکرد گسترده” چیزی نیست.

آنها به گونه ای طراحی شده اند که بهترین صدای بی سیم را با این پول خریداری کنند، و این کار را نیز انجام می دهند. کل محدوده فرکانس به خوبی به هم چسبیده است، بدون هیچ چیز اغراق‌آمیز و هیچ چیز برای نمایش مشکل ندارد. تونالیته تمیز، سازگار و کاملا متقاعد کننده است. اگر همه ویژگی های هدفون بی سیم را زیر نور خورشید می خواهید، انتخاب های زیادی دارید. با این حال، اگر هدفونی می‌خواهید که از اطلاعات صوتی دیجیتالی که به آنها می‌دهید حداکثر استفاده را ببرد، Px7 S2 واقعاً باید در فکر شما باشد.

Bowers & Wilkins Px7 S2 janebiplus

  1. Bose 700

بهترین هدفون حذف نویز فعال

هدفون روی گوشی Bose 700 همچنان در لیست بهترین هدفون های ما رتبه دوم را دارد و از طراحی هوشمند و ویژگی های جالبی برخوردار است. آنها به هشت میکروفون عظیم مجهز هستند که شش عدد از آنها برای حذف نویز قهرمان Bose هنگام گوش دادن به موسیقی یا صحبت کردن با تلفن استفاده می شود. تا 11 سطح ANC قابل تنظیم را ارائه می دهد که برای خنثی کردن نویز در فرکانس های مختلف به خوبی کار می کند. 700s صدای تمیز و متعادلی را برای بلندی های واضح و بیس قوی تولید می کند. هنگامی که در سطح ANC حداکثر باشد، پایین‌ها بیشتر احساس می‌شوند.

عمر باتری در 20 ساعت با ANC روشن است. یکپارچه‌سازی دستیار هوشمند، کنترل‌های لمسی و فناوری چند نقطه‌ای نیز این دستگاه‌ها را به یکی از بصری‌ترین حذف‌کننده‌های نویز برای مسافران و دوستداران موسیقی تبدیل کرده است.

boss janebiplus

حتما ببینید : خرید هدفون ، هدست ، هندزفری با مناسب ترین قیمت در جانبی پلاس

  1. Apple AirPods Max

بهترین هدفون اپل، پول هیچ چیز

حیف است که AirPods Max بسیار گرانتر از رقبای حذف نویز خود هستند، اما وقتی آنها را امتحان کنید، حذف آنها سخت است. طراحی مجلل و تناسب راحت آن احساس لوکس بودن را ایجاد می کند، و این تنها زمانی که شروع به پخش موسیقی کنید بیشتر می شود.

حذف نویز فعال به خوبی کار می‌کند، کیفیت صدای کلی واضح و تاثیرگذار است، و ویژگی صوتی فضایی سه‌بعدی اگر هرگز از آن استفاده نکرده‌اید، بازی را تغییر می‌دهد. این از فناوری ردیابی سر برای ایجاد یک جلوه صدای فراگیر استفاده می کند که می تواند به پخش فیلم در مقایسه با هدفون های دیگر برتری خاصی بدهد. عمر باتری نیز قابل احترام است، با تخمین 20 ساعته اپل با آزمایش خود ما به خوبی ردیابی می شود.

airpods janebiplus

  1. Jabra Elite Active 75t

بهترین هدفون های بی سیم

Jabra راهی برای بهبود هدفون‌های بی‌سیم مورد علاقه ما پیدا کرد و عملکرد بسیار خوبی را در یک طراحی ضد آب کوچک‌تر جمع‌آوری کرد. Elite Active 75t از عمر باتری و صدای بهتری نسبت به AirPods Pro برخوردار است، به‌علاوه قاب شارژ آن قدرت قابل حمل بیشتری را در خود نگه می‌دارد و محکم‌تر به نظر می‌رسد. متعصبان تناسب اندام، راحتی و تناسب قابل اعتمادی را که ارائه می کنند را دوست خواهند داشت. جذب عرق یکی از بسیاری از ویژگی های ناگفته در اینجا است.

هر حوزه ای که Elite 75t کوتاهی کرده است مانند کیفیت تماس و پشتیبانی از دستیار دیجیتال نیز بهبود یافته است. غنچه‌ها جزئیات به‌طور پیوسته تمیز و سازها و آوازهای گرم و سرزنده تولید می‌کنند که می‌توانند از طریق ویژگی‌های ویژه (مانند EQ داخلی، تنظیمات پیش‌تنظیم موسیقی) در برنامه همراه برای صدای شخصی‌سازی شده، بهینه شوند.

jabra janebiplus

بهترین از همه، به‌روزرسانی جدید ANC فرا-هوا، حذف نویز فعال را به هدفون‌ها می‌آورد و به طرز شگفت‌آوری عملکرد خوبی در مسدود کردن صدای محیط انجام می‌دهد. به خاطر داشته باشید که حتی با خاموش بودن ANC، Elite Active 75t حذف نویز غیرفعال شگفت انگیزی را ارائه می دهد. اگر می‌خواهید نتایج بزرگ‌تری در زمینه حذف نویز داشته باشید، ما Elite 85t کاملاً جدید را توصیه می‌کنیم که دارای تراشه ANC خود است و نویز و صدای عالی را خنثی می‌کند.

حتما ببینید : خرید هدفون ، هدست ، هندزفری با مناسب ترین قیمت در جانبی پلاس

  1. Apple AirPods Pro

پادشاه بلامنازع AirPods

یک سال در قفسه‌های فروشگاه‌ها و هدفون‌های حذف نویز اپل همچنان بهترین مدل در کلاس خود هستند. سطح مهندسی نشان داده شده در AirPods Pro را نمی توان اغراق کرد. در زیر بدنه کوچک‌تر و بازطراحی شده، شش حسگر، یک آرایه سه میکروفون قدرتمند و تراشه مشهور H1 اپل قرار دارد که عملکرد را در همه زمینه‌ها افزایش می‌دهد. صدا به طور قابل توجهی نسبت به AirPods 2 بهبود یافته است و جوانه ها صدای تمیز و متعادلی تولید می کنند تا از موسیقی، پادکست ها و فیلم ها لذت ببرید. ویژگی‌های جدیدی مانند صدای فضایی که با iOS 14 معرفی شده‌اند به قابلیت‌های صوتی آن اضافه می‌شوند و صدایی شبیه به تئاتر ایجاد می‌کنند که تماشای فیلم را حتی بیشتر فراگیر می‌کند.

ANC همچنین به طور شگفت‌آوری مؤثر است، زیرا میکروفون‌های رو به بیرون و داخل قادر به خنثی کردن حجم زیادی از صدای محیط هستند. صداهای کم زمزمه و پچ پچ همسایه ها کاملاً بی صدا می شوند. گنجاندن نوک گوش دنیای متفاوتی را ایجاد می‌کند، صدایی عایق و در عین حال تناسب راحت و سفارشی‌شده‌ای را ارائه می‌کند، که همچنین می‌تواند برای خروجی صدای بهتر از طریق تست کاملاً جدید Ear Tip Fit بهینه شود. هندزفری سیری همیشه بهتر و بهتر می‌شود، در حالی که ویژگی‌های جالبی مانند اعلام پیام، اشتراک‌گذاری صدا، و تعویض خودکار استعدادهای چند منظوره AirPods Pro را به نمایش می‌گذارد.

airpod janebiplus

  1. Grado GT220

هدفون درجه یک با صدای پویا

هدفون‌های بی‌سیم واقعی Grado GT220 با ویژگی‌هایی مانند ANC یا یک برنامه کنترلی برای تضعیف صدای خروجی سنگین نیستند. در مقایسه با رقبای ذکر شده در اینجا، اینها در واقع طراحی بسیار ساده ای هستند که به سادگی به کار اتصال شما به موسیقی مورد علاقه شما می پردازند و به این ترتیب، یکی از بهترین طراحی های هدفون شنیده ایم.

با ارائه عمر باتری مناسب و زمان شارژ مجدد، آنها کاملاً برای گوش دادن به موسیقی در حال حرکت مناسب هستند و ارائه با کیفیت صدا نیز برای کسانی که می خواهند از گوش دادن جدی تر در خانه از یک هدفون فشرده لذت ببرند، جذاب است. با هدف علاقه‌مندان به صدا که به دنبال شنیدن صدای امضای Grado در یک محصول بی‌سیم واقعی با کیفیت صوتی برتر به عنوان اولویت بر هر چیز دیگری هستند، فقدان امکانات اضافی واقعاً نباید به‌عنوان مشکلی در این قیمت تلقی شود.

grado janebiplus

  1. Master & Dynamic MW08

هدفون ANC ممتاز با صدای با کیفیت بالا

MW08 Master & Dynamic به AirPods Pro در میان بهترین هدفون‌ها با یک هدفون بی‌سیم واقعی می‌پیوندد. MW08 گران‌تر از جفت جوانه‌های اپل است که چیزی می‌گویند، اما وقتی از صدای عمیق و تاثیرگذار با قابلیت تنظیم حذف نویز فعال لذت می‌برید، نگران قیمت آن نخواهید بود.

MW08 از نظر عمر باتری و راحتی نیز امتیاز بالایی کسب می کند، اگرچه این حساسیت طراحی است که واقعاً برجسته است. پنل‌های بیرونی D شکل عالی به نظر می‌رسند، همه سرامیک صیقلی و فولاد ضد زنگ دقیقاً ماشین‌کاری شده، در حالی که ضد آب IPX5 از باران و عرق جلوگیری می‌کند. حتی به‌جای سنسورهای لمسی غیرقابل اعتماد، دکمه‌های واقعی را به‌عنوان کنترل‌های داخلی دریافت می‌کنید.

master janebiplus

  1. Bose QuietComfort 45

جدیدترین هدفون ANC روی گوشی Bose عمر باتری طولانی تری دارد

Bose موفقیت دیگری در ANC در دست دارد. حذف نویز در QuietComfort 45 به خوبی 700 است و مقدار قابل توجهی از نویز محیط را در سراسر طیف فرکانسی حذف می کند. معماری آکوستیک اختصاصی TriPort و Active EQ با حجم بهینه شده به این قوطی‌ها عملکرد صوتی جامد با محدوده فرکانس مناسب برای ترکیبی زیبا از کم، میانه و اوج می‌دهد. پشتیبانی برنامه Bose Music برای شخصی‌سازی و اتصال با سایر دستگاه‌های Bose مفید است. مهمتر از همه، عمر باتری از 20 به 24 ساعت افزایش یافته است و QC45 را به طولانی ترین مدل ANC برند تا به امروز تبدیل کرده است.

ذکر نقایص خاصی مانند عدم توانایی در خاموش کردن ANC و عدم وجود ویژگی‌هایی که در سایر هدفون‌های Bose وجود دارد، سخت است، اما عملکرد کلی بیش از حد این اشکالات را جبران می‌کند.

bose janebiplus

حتما ببینید : خرید هدفون ، هدست ، هندزفری با مناسب ترین قیمت در جانبی پلاس

  1. Technics EAH-A800

هدفون Heritage با ANC

Technics EAH-A800 از طراحی کلاسیک هدفون روی گوشی پیروی می کند که برای راحتی و عملکرد ساخته شده است. از پایین محدوده فرکانس تا بالا، EAH-A800 به زیبایی مورد قضاوت قرار می گیرند – آنها هرگز کمتر از واقع بینانه و قانع کننده نیستند، و جزئیات زیادی را از نظر بافت و صدای ساز آشکار می کنند که اتصال به آن را آسان می کند.

وقتی صحبت از ANC می شود، آن ها به اندازه بهترین رقبای خود با صدای خارجی سروکار ندارند – و این فقط Bose نیست. ارقام عمر باتری با 30 ساعت زمان پخش با وضوح بالا LDAC و حذف نویز روشن تر چشمگیرتر است. این دو برابر با 60 ساعت گوش دادن از طریق AAC با حذف نویز خاموش می شود. به طور کلی، اینها یک جفت هدفون خوب ارزیابی می شوند، اما از نظر قیمت به سختی از رقبای کوتاهی برخوردار هستند.

Technics janebiplus

  1. Technics EAH-AZ60

بهترین هدفون با قابلیت حذف نویز از یک برند موسیقی دوست

Technics EAH-AZ60 کاملاً مقرون به صرفه است و صدای سطح بالایی را به ارمغان می‌آورد که می‌توان آن را از طریق پشتیبانی EQ یا LDAC بهبود بخشید، اما همچنین خنثی‌سازی نویز پویا و مجموعه‌ای از ویژگی‌های گسترده که بسیاری از مدل‌های لوکس ارائه نمی‌دهند. اضافه شدن بلوتوث 5.2 و کنترل های قابل فهم برای عملکرد پاسخگو به لیست جوانه های نقاط فروش قوی اضافه می شود.

با این حال، همه عملکردها به علامت خود نمی رسند. کیفیت تماس با توجه به عملکرد خوب میکروفون ها و ANC به طرز شگفت انگیزی ناامید کننده است و عدم شارژ بی سیم به نظر یک نادیده گرفتن قابل توجه در قیمت است.

اگرچه این ایرادات قابل بخشش هستند، به خصوص وقتی که تخصص صوتی Technics را در نظر بگیریم، جایی که این هدفون ها برتری دارند. این به تنهایی ارزش سرمایه گذاری برای دوستداران موسیقی را دارد.

Technics EAH-AZ60 janebiplus

  1. Cambridge Audio Melomania 1 Plus

بهترین هدفون برای صدای Hi-Fi در فرم فاکتور هدفون

Cambridge Audio Melomania 1 Plus نامی طولانی و فهرستی طولانی تر از دلایل خرید آن دارد. این جفت هدفون بی‌سیم واقعی ارزان‌تر از ایرپاد اپل است، اما صدای بهتری دارد، دوام بیشتری دارد و مقاومت بهتری در برابر آب دارد.

ANC وجود ندارد، اما Melomania 1 Plus به بیش از اندازه کافی برای جبران آن مجهز است. حالت منحصر به فرد High Performance را انتخاب کنید، که همان تقویت کننده درجه فای را فعال می کند که Cambridge Audio در محدوده CX تقویت کننده های استریو خود استفاده می کند. یا برنامه تلفن همراه، که طیف وسیعی از پروفایل های صوتی را به خوبی ارزیابی می کند و همچنین توانایی بهینه سازی EQ را خودتان ارائه می دهد.

Cambridge Audio janebiplus

  1. Cleer Enduro ANC

بهترین هدفون برای گرفتن ANC ارزان

هدفون Cleer Enduro ANC بی عیب و نقص ترین هدفون نیست و سونی و بوز از فناوری حذف نویز بهتری برخوردار هستند. اما آنچه در مورد این جفت خاص قابل توجه است این است که چگونه در هر دوی آنها بسیار خوب عمل می کند، در حالی که ویژگی ها و کیفیت های اضافی زیادی را به همراه دارد، قیمت نسبتاً بسیار پایینی دارد.

علاوه بر حذف نویز مقرون به صرفه، Enduro ANC همچنین طراحی کاملاً تاشو، پشتیبانی از صدای Hi-Res هنگام استفاده از کابل جداشدنی 3.5 میلی متری و حتی جفت NFC را ارائه می دهد. با این حال، عمر باتری، ستاره اصلی نمایش است: هیچ جفت هدفونی دیگری که ما آزمایش کرده‌ایم نتوانسته بیش از 50 ساعت پخش ANC را پشت سر بگذارد.

Cleer Enduro ANC janebiplus

  1. Apple AirPods 3

به طور کلی بهترین AirPods استاندارد

ایرپاد 3 اکثر بزرگ‌ترین ویژگی‌های AirPods Pro را به ارمغان می‌آورد، ویژگی‌های جدیدی را معرفی می‌کند و بیشتر ویژگی‌های سری را حفظ می‌کند، که به یک جفت هدفون بی‌سیم به خوبی گرد می‌رسد. فناوری‌های اختصاصی مانند Adaptive EQ برای تنظیم فرکانس‌ها در زمان واقعی برای صدای دقیق‌تر، و Spatial Audio برای تولید جلوه‌های سه‌بعدی، نقش‌های محوری دارند. عمر باتری به 6 ساعت افزایش یافته است و طولانی ترین زمان پخش را در بین هر مدل AirPods موجود در بازار می دهد. حتی ویژگی‌های جدیدی که از طریق به‌روزرسانی iOS 15 معرفی شده‌اند، به این محصول نسل سوم راه پیدا می‌کنند، از جمله Enhanced Find My، که ایرپادهای گمشده را در فاصله‌ای نزدیک از iDevices یا MacBook ردیابی می‌کند.

طراحی ارگونومیک جدید مورد قدردانی قرار گرفته است، اگرچه ثبات زیادی روی گوش ایجاد نمی کند. نداشتن ANC یا حالت شفافیت نیز ممکن است شما را تشویق کند که برای نسخه Pro هزینه بیشتری کنید. با این حال، اگر تنها چند دلار برای داشتن جوانه های پرچمدار اپل کمبود دارید، بدانید که AirPods 3 انتخاب دوم استثنایی است.

Apple AirPods 3 janebiplus

حتما ببینید : خرید هدفون ، هدست ، هندزفری با مناسب ترین قیمت در جانبی پلاس

  1. Beats Fit Pro

بهترین هدفون های اسپرت بی سیم با حذف نویز

ما فکر می‌کردیم که Beats Studio Buds ارزش فوق‌العاده‌ای دارند، اما نسخه اسپورت‌تر آن‌ها ارزش بیشتری دارد. علاوه بر AirPods Pro، Fit Pro تنها جفت هدفون بی‌سیم مرتبط با اپل است که با Spatial Audio عرضه می‌شود که به شنوندگان صدای غوطه‌وری سه‌بعدی و فناوری ردیابی سر پویا را می‌دهد تا صداها را با دقت بشنوند، مهم نیست سر شما به کجا بچرخد. حذف نویز فعال مانند AirPods Pro عمل می‌کند و بیشتر صداهای محیط را برای جلسات شنیداری آرام خاموش می‌کند. طراحی به روز شده با گوشواره های یکپارچه برای تناسب بهینه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. مقاومت در برابر آب IPX4 تضمین می کند که جوانه ها از آسیب رطوبت نیز محافظت می شوند.

تمام مزیت‌های نرم‌افزاری شیرینی که به تراشه H1 مربوط می‌شوند نیز در دسترس هستند، از جمله سوئیچ خودکار بین دستگاه‌های اپل، فعال‌سازی صوتی «Hey Siri» و پشتیبانی FindMy برای یافتن آسان جوانه‌های نابجا. متأسفانه، کاربران اندروید نمی توانند این ویژگی ها را تجربه کنند، اما حداقل می توانند از ANC و Spatial Audio لذت ببرند.

Beats Fit Pro janebiplus

  1. OnePlus Buds Z2

صدای عالی و ANC برای ارزش

OnePlus Buds Z2 با توجه به قیمتی که دارد به موفقیت های خوبی دست یافته است. این جوانه‌ها ANC کافی، صدای قوی و شارژ مضحک قدرتمند را در یک طراحی زیبا قرار می‌دهند. موسیقی، فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی بلند و کامل به نظر می‌رسند، در حالی که حذف نویز به اندازه‌ای خوب است که بسیاری از فرکانس‌ها را مسدود کند و تمرکز شما را روی هر چیزی که دستگاه تلفن همراه شما در حال پخش است حفظ کند. در مورد دستگاه‌ها، جفت سریع Google جفت کردن Buds Z2 را با هر تلفن هوشمند اندرویدی یکپارچه می‌کند. با این حال، فناوری Warp Charge این شرکت است که نشان می دهد و شارژ کامل را تنها در 10 دقیقه ایجاد می کند.

دارندگان دستگاه OnePlus مزایای انحصاری مانند پشتیبانی از Dolby Atmos و حالت Pro Gaming را به دست می‌آورند که ممکن است برخی از کاربران Samsung Galaxy یا Google Pixel را به اشتباه درآورد. کنترل‌های پیچیده نیز می‌توانند گاهی آزاردهنده باشند، اما هیچ یک از این نقص‌ها ارزش Buds Z2 را کم نمی‌کند.

OnePlus Buds Z2 janebiplus

Manager
ارسال دیدگاه