برترین دسته بازی (گیم پد) ۲۰۲۲

8BitDo SN30 Pro janebiplus

برترین دسته بازی (گیم پد) ۲۰۲۲

بهترین کنترل‌کننده‌های بازی رایانه‌ای می‌توانند عناوین عالی مانند Sekiro: Shadows Die Twice و Mortal Kombat 11 را بهبود بخشند – حتی اگر افراد شوتر اول شخص و MOBA با ماوس و کیبورد سوگند یاد کنند.

بهترین انتخاب کلی ما برای بهترین کنترلر رایانه شخصی، کنترلر بی سیم Xbox مایکروسافت است که به لطف طراحی راحت، کیفیت ساخت چشمگیر و سازگاری آنی با تقریباً هر بازی رایانه شخصی موجود است.

اما گزینه های عالی دیگر نیز وجود دارد.

Xbox One Elite Controller Series 2 یک طراحی فوق‌العاده راحت و محکم با گزینه‌های سفارشی‌سازی بسیار ارائه می‌کند، در حالی که 8BitDo SN30 یک انتخاب عالی برای گیمرهای قدیمی است.

C40 TR 199 دلاری Astro یک جایگزین قوی برای کنترلر Xbox Elite است، درجه سفارشی سازی فیزیکی دقیق تری را ارائه می دهد و کیفیت ساخت فوق العاده محکمی دارد. DualShock 4 سونی نیز به لطف ادغام Steam و لیست رو به رشد بازی‌های سازگار، تبدیل به یک گزینه کنترلر رایانه شخصی قوی‌تر می‌شود.

حتما ببینید : خرید لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در جانبی پلاس

بهترین کنترلرهای بازی رایانه شخصی که امروز می توانید خریداری کنید:

  1. کنترلر مایکروسافت ایکس باکس وان

بهترین کنترلر رایانه شخصی

کنترلر Xbox One مایکروسافت کیفیت ساخت و ارگونومی چشمگیر پد Xbox 360 را می گیرد و آنها را بهبود می بخشد و آن را به بهترین کنترلر همه جانبه برای هر نوع بازی تبدیل می کند.

فشار دادن دکمه‌های شانه به همان اندازه که انگشتان روی آن‌ها قرار می‌گیرند راحت هستند، و ماشه‌ها سروصدا می‌کنند که بازخورد نیرو را بهبود می‌بخشد. روی چوب‌ها یک مرکز صاف و لبه‌های تند شده برای کاهش لغزش پوشانده شده‌اند، و دکمه راهنمای Xbox به سمت بالا و دور از دکمه‌های منوی مرکزی برای جلوگیری از ورودی‌های تصادفی حرکت کرده است.

کنترلر ایکس باکس وان از ویژگی های اضافی فانتزی چشم پوشی می کند، در عوض روی بهترین و راحت ترین گزینه برای بازی در همه ژانرها تمرکز می کند. از آنجایی که دستگاه دارای پشتیبانی فوری از plug-and-play مانند پد 360 است، تقریباً با هر بازی رایانه ای مدرنی که از کنترلر پشتیبانی می کند، به صورت بومی کار می کند. آخرین نسخه کنترلر بی‌سیم Xbox One دارای دستگیره‌های بافت‌دار عقب و همچنین پشتیبانی از بلوتوث است که نوید برد بهتر و همچنین پشتیبانی بی‌سیم را در رایانه‌های شخصی ویندوز (در تب جدید باز می‌شود) بدون دانگل می‌دهد.

  1. لاجیتک F310

یک انتخاب بودجه عالی

لاجیتک مدت‌هاست که طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی باکیفیت، مقرون‌به‌صرفه و گران‌قیمت را به کاربران رایانه‌های شخصی ارائه می‌دهد، و F310 به خوبی با شجره‌نامه مطابقت دارد.

چیدمان دکمه ها شبیه به کنترلر پلی استیشن است که دارای دسته های کنترلی متقارن و تراز پایین تر است. D-pad F310، که گاهی اوقات در کنترلرهای دیگر مورد توجه قرار می گیرد، دارای طراحی پاسخگو است که به خوبی به پلتفرم هایی مانند Shovel Knight و گشت و گذار ساده در منو و ترکیب دکمه ها در Final Fantasy XIV کمک می کند.

لاجیتک قصد دارد با پشتیبانی از هرچه بیشتر بازی‌های ممکن، F310 را به تنها گیم‌پد رایانه شخصی تبدیل کند که تا به حال به آن نیاز دارید. این کنترلر با اکثر عناوین رایانه های شخصی مدرن فوراً خارج از جعبه نصب می شود و کار می کند، اما بسته های دیگری نیز دارد که امکان استفاده با بازی های دیگر را فراهم می کند. اگر به دنبال بازی با عناوین رایانه های شخصی قدیمی هستید که قبل از استانداردهای ورودی فعلی وجود داشته اند، مانند DirectInput، می توانید یک سوئیچ فیزیکی را تغییر دهید تا دستگاه را به آن حالت تغییر دهید.

F310 janebiplus

حتما ببینید : خرید لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در جانبی پلاس

  1. Xbox One Elite Wireless Controller Series 2

کنترلر بی‌سیم Xbox One Elite قبلاً بهترین گیم‌پد رایانه‌های شخصی سطح بالا بود و سری 2 آن را حتی بهتر می‌کرد. آخرین نسخه کنترلر درجه یک مایکروسافت دارای دستگیره های بهبود یافته، گزینه های بیشتر قفل ماشه برای شلیک سریع تر، اجزای قابل تعویض بهبود یافته و حتی سفارشی سازی نرم افزاری دقیق تر است.

اپلیکیشن قدرتمند Xbox Accessories به شما این امکان را می‌دهد تا در حالی که چوب را تغییر می‌دهید، همه دکمه‌های روی کنترلر را دوباره نقشه‌برداری کنید و حساسیت‌ها را به دلخواه خود ایجاد کنید، و می‌توانید حداکثر سه پروفایل را روی کنترلر ذخیره کنید تا همیشه برای بازی‌های مورد علاقه خود آماده باشید. Elite Series 2 همچنین دارای یک باتری قابل شارژ (بالاخره!) و پورت USB-C (همچنین در نهایت!) است و حتی می تواند در حالی که در کیف حمل همراه خود قرار دارد شارژ شود. اگر Gears، Fortnite یا Forza خود را جدی بگیرید، این کنترلری است که باید در اختیار داشته باشید.

xbox janebiplus

  1. Astro C40 TR

سفارشی سازی قاتل

Astro C40 TR یکی از پریمیوم‌ترین و غنی‌ترین کنترل‌کننده‌های رایانه‌های شخصی موجود است و جایگزینی مناسب برای کنترلر بی‌سیم محبوب Elite مایکروسافت است. مانند سایر گیم‌پدهای رده بالا، C40 TR دارای دکمه‌های کاملاً قابل تعویض و حساسیت‌های ماشه/چوب، و همچنین ماشه‌های مو برای آتش سریع‌تر و اجزای قابل تعویض است. در حالی که Astro بیشتر به خاطر هدست هایش شناخته می شود، C40 TR نشان می دهد که این شرکت می تواند سایر لوازم جانبی را نیز به خوبی بسازد.

اما C40 به همین جا ختم نمی‌شود – شما همچنین می‌توانید به طور کامل چیدمان چوب پد و d-pad را تغییر دهید و به شما امکان می‌دهد چوب‌های افست سبک Xbox یا میله‌های موازی به سبک PS4 را انتخاب کنید. C40 کمی سنگین است و یکی از گزینه‌های گران‌قیمت‌تر موجود در بازار است. اما این یک انتخاب عالی برای کسانی است که مایل به پرداخت هزینه برای ابزارهای سفارشی سازی هستند.

Astro C40 TR janebiplus

  1. Sony DualShock 4

چیدمان و دستگیره DualShock 4 راحت‌تر از همیشه است، با ماشه‌ها و چوب‌هایی که در مقایسه با همتایان PS3 خود به‌خوبی طراحی شده‌اند. همچنین یک تاچ پد جلویی نیز وجود دارد که امکانات جالبی را برای طراحی آشنا به ارمغان می آورد. DualShock 4 با عناوینی مانند Shovel Knight و Final Fantasy XIV به خوبی کار می‌کند و بازی‌های مدرن‌تر و بیشتر از کنترلر سونی پشتیبانی می‌کنند.

در واقع، DualShock 4 اکنون به طور کامل در Steam پشتیبانی می‌شود (در تب جدید باز می‌شود)، به این معنی که می‌توانید صفحه لمسی، نوار نور را تغییر دهید و از گزینه‌های جدید نقشه‌برداری و حساسیت موجود در کنترلر بخار Valve لذت ببرید. حتی می‌توانید به ژیروسکوپ DualShock 4 ضربه بزنید و به شما این امکان را می‌دهد که مثلاً با استفاده از کنترل‌های حرکتی، تفنگ خود را در تیراندازی هدف بگیرید. با این حال، به اندازه کافی عجیب، اگر می خواهید از DualShock 4 برای PS4 Remote Play روی رایانه شخصی استفاده کنید، شاید برای بهترین بازی های PS4 با صفحه نمایش تقسیم شده، باید آن را از طریق کابل USB وصل کنید یا از یکی از قدیمی ها و سخت افزارهای سونی استفاده کنید.

Sony DualShock 4 janebiplus

حتما ببینید : خرید لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در جانبی پلاس

  1. 8BitDo SN30 Pro

اگر کتابخانه Steam شما از پلتفرم‌های پیکسلی و بازی‌های اکشن قدیمی تشکیل شده است، SN30 Pro 8Bitdo (در برگه جدید باز می‌شود) یک راه فوق‌العاده معتبر برای لذت بردن از آنها ارائه می‌کند.

این گیم پد تقریباً تمام جزئیات کنترلرهای اصلی Super Nintendo را به طور صادقانه تکرار می کند، در حالی که ویژگی های اضافی مانند میله های آنالوگ دوگانه، عملکرد rumble و ماشه های عقب را اضافه می کند تا با عناوین مدرن تر بازی خوبی داشته باشد.

SN30 Pro به لطف دکمه‌های فشرده d-pad و کلیک، همراهی عالی برای عناوینی مانند Sonic Mania، Cuphead، Mega Man Legacy Collection و مجموعه بازی‌های مبارزه مستقل موجود برای رایانه شخصی است. فقط به خاطر داشته باشید که در حالی که انگشت شست آن بسیار عالی است، اما ارگونومی کنترلر برای بازی، مثلاً، یک شوتر آنلاین شدید در سطح رقابتی، کاملاً ایده آل نیست.

با این حال، SN30 Pro (و همتای الهام گرفته از Super Famicom، SF30 Pro) یک پد یکپارچهسازی با سیستمعامل عالی و همه کاره با قیمت عالی است. همچنین با سوییچ، دستگاه اندرویدی و حتی آن Raspberry Pi که برای تقلید از SNES Classic ساخته‌اید، کار می‌کند.

8BitDo SN30 Pro janebiplus

Manager
ارسال دیدگاه