10 راه برای ???? محافظت از گوشی در سفر ????

10 راه برای محافظت از گوشی در سفر

راهای زیادی وجود دارند برای محافظت از گوشی های موبایل که این روز ها با قیمت های بالای خریداری میشوند ، ما اینجا 10 نکته پرکاربرد را برای شما ذکر کرده ایم پس با ما در این مقاله از جانبی پلاس همراه باشید.

نکته 1 : همه را در یک کیس ضد آب نگه دارید

(کیس های ضد آب گوشی جدیدا در بازار به فروش میرسید و قیمتی حدود 150 هزار تومن را دارند) اگر قصد دارید در طول سفر خود در آب بمانید، ضدآب نگه داشتن تلفن خود ضروری است.

 

نکته 2 : از صفحه نمایش خود محافظت کنید 

محافظ صفحه از شیشه سکوریت شده گزینه خوبی برای گوشی شما در سفر است. علاوه بر محافظت از دستگاه شما در برابر خط و خش، می تواند ضربه را در صورت افتادن گوشی نیز جذب کند و تصویر بهتری زیر نور خورشید به شما بدهد ، مدل های بهتر هم توی بازار موجوده ولی از نظر اقتصادی به صرفه نیست. محافظت از گوشی در سفر ملزم کارهای گوناگونی است که شما طبق شرایط خود آن ها را انجام میدهید

mohafez mobile janebiplus

نکته 3 : در ساحل بیشتر مراقب باشید

دمای شدید در ساحل، همراه با آب و شن و ماسه، می تواند برای گوشی شما فاجعه ای ایجاد کند. برای جلوگیری از هر گونه آسیب بزرگ، روی یک کیس ضد آب خوب سرمایه گذاری کنید. با استفاده از یک قاب با روکش سبک از موبایل خود در برابر نور خورشید محافظت کنید. دستگاه را از نور مستقیم خورشید دور نگه دارید تا بیش از حد گرم نشود. گرم شدن دستگاه اغلب باعث خرابی باطری گوشی شما میشود میتوانید با بودجه های متفاوت امر محافظ از گوشی در سفر را انجام دهید

mobile in janebiplus1

نکته 4 : مراقب دماهای شدید باشید

همانطور که آفتاب بیش از حد می تواند مضر باشد، دمای سرد نیز می تواند تاثیر خود را بر دستگاه شما بگذارد. اپل توصیه می کند از استفاده از تلفن در دمای زیر 32 درجه خودداری کنید. باتری شما ممکن است خالی شود یا بمیرد. تلفن های اندرویدی ممکن است عملکرد بهتری داشته باشند، اما فقط برای ایمن بودن، اقدامات لازم را برای محافظت از گوشی خود در برابر سرما انجام دهید.

اگر مجبور هستید از گوشی خود در محیط های سرد استفاده کنید، سعی کنید از مدت زمان طولانی استفاده نکنید و در مواقعی که از آن استفاده نمی کنید، آن را ایمن و در داخل گرمای جیب خود قرار دهید. علاوه بر این، از یک محافظ ساخته شده برای چنین آب و هوایی استفاده کنید.

mobile in janebi plus

نکته 5 : یک شارژر قابل حمل داشته باشید

وقتی خارج از مسافرت هستید، این احتمال وجود دارد که دوره هایی وجود داشته باشد که مجبور شوید بدون منبع تغذیه برای تلفن خود بروید. با حمل یک شارژر قابل حمل (پاور بانک) از باتری مرده جلوگیری کنید. این به شما در استفاده طولانی مدت از تلفن همراه کمک می کند.

xiaomi-redmi-pb100lzm - JANEBIPLUS

نکته 6 : خاموش کنید

این ایده خوبی است که وقتی از گوشی خود استفاده نمی کنید، برای مدتی خاموش کنید. این به شما کمک می کند تا در طول عمر باتری خود صرفه جویی کنید و همچنین اثرات دماهای شدید را کاهش دهید. در صورت آسیب آب، خاموش کردن فوری موبایل می تواند از اتصال کوتاه جلوگیری کند.

نکته 7: از محافظ ضد سرقت استفاده کنید

همیشه مراقب باشید که دستگاه خود را بدون مراقبت یا آسیب پذیر در فضاهای باز، مانند میزها در حالی که در فضای باز هستید، بگذارید، یا اجازه دهید آن را در کیف خود آویزان کنید، جایی که به راحتی بتوان به آن دسترسی پیدا کرد و به سرقت رفت. کیف های بدنه کوچک با جیب های مفید برای وسایل ضروری شما گزینه خوبی برای نزدیک نگه داشتن وسایل قیمتی شماست.

برای محافظت از اطلاعات شخصی خود و ردیابی آسان موقعیت مکانی دستگاه، ویژگی های امنیتی مانند محافظت با رمز عبور و ردیابی را در تلفن خود پیاده کنید.

نکته 8 : گوشی خود را در هواپیما دور نگه دارید

وقتی در هواپیما هستید گوشی خود را روی صندلی، میز یا جیب خود نگذارید. برخی افراد تجربه کرده‌اند که دستگاه‌هایشان خاموش شده و گم شده‌اند. برای نگهداری آن را به خوبی روی کیسه یا کیف خود نگه دارید.

نکته 9 : دستگاه خود را در امانات هتل نگه دارید

فقط در صورتی که اصلاً لازم نیست تلفن خود را همراه داشته باشید، مانند زمانی که به شنا یا غواصی می روید، آن را در صندوق امانات اتاق هتل خود بگذارید، صندوق امانت هتل جای مناسب برای نگه داری گوشی شما میباشد

نکته 10: خرید بیمه

در نهایت، همیشه ایده خوبی است که تحت پوشش قرار بگیرید و برای هر سناریوی احتمالی آماده شوید. گوشی خود را بیمه کنید و برای هر نوع آسیب، از جمله آسیب های رایج مانند افتادن و شکستن، پوشش دریافت کنید ، پس برای خرید بیمه میتوانید سایت های مطرح در این زمینه را مشاهده کنید.

صحبت آخر حفاظت در یک حرکت …

تنها چیزی که برای سفر خود نیاز دارید، محافظ مناسب برای گوشی خود است. همه اینها را با AquaGuard به دست می آورید – اکنون می توانید از آزادی یک سفر بدون نگرانی لذت ببرید! قاب ضد آب سبک وزن از نازک ترین و بادوام ترین مواد ساخته شده است که از گوشی شما در برابر چیزی بیش از آب محافظت می کند. با پوششی سنگین که مانند پوسته دوم دستگاه شما قرار می گیرد، به زیر آب بروید. ماجراجویی خود را مانند قبل ثبت کنید!

ارتباط با ما

Manager
ارسال دیدگاه