لوازم جانبی موبایل

لوازم جانبی موبایل در جانبی پلاس

لوازم جانبی موبایل

امروزه با پیشرفت روزانه علم و تکنولوژی و ورود گوشی های موبایل  هوشمند و گجت های قدرتمند  با قابلیت های متفاوت به بازار، مسئله ی مراقبت از آن نیز مورد توجه افراد قرار گرفته است. به طوری که بسیاری پس از تهیه ی موبایل هوشمند موردنظر، به خرید لوازم جانبی موبایل می پردازند. این لوازم جانبی به دو دسته ی ضروری و غیرضروری تقسیم می شوند. لوازم جانبی ضروری، نقش بسیار مهمی در محافظت از گوشی هوشمند شما دارند و در مقابل، لوازم جانبی غیرضروری، وسایلی هستند که افراد به دلخواه آن ها را تهیه کرده و نقشی در محافظت از گوشی ندارند. اما بسیاری از افراد در مورد لوازم جانبی اطلاعات کافی ندارند و یا در انتخاب وسایل موردنظر دچار تردید هستند. در ادامه به بررسی و معرفی این لوازم می پردازیم پس با جانبی پلاس همراه باشید.

لوازم جانبی موبایل در جانبی پلاس

کدامیک از لوازم جانبی موبایل ضروری اند؟

حتماً برای شما نیز پیش آمده است که هنگام خرید تلفن همراه هوشمند، متوجه پیشنهادهای متفاوت فروشنده در خصوص لوازم جانبی موبایل موردنظر شده باشید. معمولاً لوازمی که فروشندگان تلفن همراه پیشنهاد می دهند، لوازمی ضروری و حیاتی برای موبایل شما هستند. در ادامه به بررسی این لوازم می پردازیم.

کارت حافظه

با افزایش تنوع برنامه های مخصوص تلفن های همراه، و همچنین پیشرفت نرم افزارها و کیفیت دوربین ها، نیاز به فضای خالی افزایش می یابد. از این رو تهیه ی کارت حافظه اضافی امری مهم به حساب می آید. در نتیجه شما می توانید با توجه به نیاز و قابلیت های تلفن همراهتان به انتخاب کارت حافظه مناسب بپردازید.برای خرید کارت حافظه از جانبی پلاس اینجا بزنید.

team group 64g janebiplus

محافظ گوشی

یکی از مهم ترین اجزای یک تلفن هوشمند، صفحه نمایش آن می باشد؛ به طوری که کوچک ترین خرابی باعث می شود تا نتوانید از موبایل خود به راحتی استفاده کنید. لذا، یکی از مهم ترین لوازم جانبی موبایل، محافظ صفحه نمایش می باشد. این محافظ ها که برچسبی هستند در انواع شیشه ای و پلاستیکی با ضخامت و کیفیت مختلف در بازار موجودند. این محافظ ها معمولاً قیمت زیادی ندارند و حتی بسیاری از انواع محافظ گوشی ارزان قیمت، دوام بیشتری نسبت به دیگر مدل ها دارند.

قاب موبایل

بدون شک یکی از اساسی ترین لوازم جانبی موبایل، قاب مخصوص آن می باشد. به طوری که نقش مهم محافظت از گوشی، دوربین و حتی صفحه ی نمایش آن به عهدۀ قاب موبایل می باشد. هنگام خرید قاب گوشی، به مواردی مانند میزان پوشش دور تا دور گوشی و دوربین آن توجه نمایید.

پاوربانک و شارژر فندکی

با افزایش قابل توجه استفاده از تلفن همراه، مسئلۀ شارژ آن به یک نگرانی مبدل شده است؛ چرا که باتری های موبایل ها دارای ظرفیت محدودی هستند و تأمین شارژ آن ضروریست. اما برق شهری همیشه در دسترس نیست و به همین دلیل خرید پاوربانک باکیفیت با ظرفیت موردنظر، امری لازم محسوب می شود. در کنار پاوربانک، اگر زمانی از روز را در خودروی خود می گذرانید، می توانید یک شارژر فندکی تهیه کرده و در خودروی خود، تلفن همراهتان را شارژ نمایید.

powerbank-gerlax-p5t JANEBIPLUS

لوازم جانبی غیرضروری

هندزفری و هدفون

هنگامی که تلفن همراه موردنظر خود را تهیه می کنید، در جعبۀ آن هندزفری موجود می باشد. اما چون ممکن است کیفیت مطلوب را نداشته باشد، نیاز است تا شما به تهیۀ یک هندزفری یا هدفون باکیفیت بپردازید. هنگام خرید، حتماً توجه فرمایید، هندزفری و هدفون اورجینال با قیمت کمی بالاتر بهتر از هر جنس ارزان اما بی کیفیت است.برای خرید هدفون و هندزفری از جانبی پلاس اینجا کلیک کنید.

level u pro janebiplus

پایۀ نگهدارندۀ موبایل

این پایۀ نگهدارنده یا همان هولدر، مناسب خودرو بوده و باعث می شود تا بتوانید صفحه نمایش را به آسانی تماشا کنید و هنگام رانندگی به راحتی مسیریابی کرده و از احتمال وقوع تصادفات بکاهید. انواع این هولدرها در بازار موجودند.

ringlight-live-s - JANEBIPLUS

اسپیکر

اگر شما جزو افرادی هستید که در طول روز به موسیقی گوش می دهید، بهتر است برای جلوگیری از خرابی بلندگو تلفن همراهتان، به تهیۀ یک اسپیکر باکیفیت بپردازید. از دیگر مزایای اسپیکر، کیفیت بی نظیر صدای آن است؛ چرا که این وسیله، به صورت تخصصی برای پخش صدا طراحی و تولید شده است.
بدین ترتیب انتخاب فروشگاه تخصصی لوازم جانبی موبایل نقشی بسیار مهم در تهیۀ لوازم جانبی موبایل شما دارد. چه از نظر قیمت و چه از نظر کیفیت. فروشگاه اینترنتی جانبی پلاس ، با ارائه بهترین و متنوع ترین لوازم جانبی، سلامت تلفن همراه شما را تأمین می کند.

speaker tmw
Manager
ارسال دیدگاه