راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی 🎧🎧

MH14 SODO JANEBIPLUS

راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی 🎧🎧

آیا تا به حال آقا یا خانم را توی پارک یا تو خیابون دیده اید که با هدفون یا هندزفری  – بدون سیم روی گوششون نظرتون رو جلب کرده باشند ؟ هندزفری یا هدفون های بی سیم امروزه مورد توجه خیلی از مردم قرار گرفته است و به خودی خود باعث راحتی در کار با تلفن همراه شده است. از پاسخ دادن به تماس تا گوش دادن به موسیقی مورد علاقه یا دیدن فیلم – این گجت برای راحتی شما روز به روز پیشرفته تر و با امکانات بیشتری وارد بازار میشود.

آنها هندزفری بلوتوثی نامیده می شوند و نشانه جدیدی هستند که نشان می دهد شما از منحنی صوتی جلوتر هستید. بلوتوث: برگرفته از عنوان انگلیسی قرن دهم پادشاه اسکاندیناوی هارالد بلوتوث – یک استاندارد فناوری ارتباطات کوتاه برد بی سیم است که در میلیون ها محصولی که ما هر روز استفاده می کنیم – مانند تلفن های هوشمند، لپ تاپ ها و بلندگوهای قابل حمل یافت می شود. محصولی با فناوری بلوتوث می‌تواند به‌صورت بی‌سیم با هر دستگاه نزدیک دیگری که دارای بلوتوث است نیز متصل شود

و اکنون بلوتوث به هدفون ها و هندزفری ها رسیده است و موسیقی و چت ها را به طور ناگهانی بی سیم می سازد. دیگر خبری از درهم ریختگی ها و حلقه های کابل نیست.با ما در این مقاله از جانبی پلاس همراه باشید تا راهنمایی خرید هندزفری بلوتوثی را برای شما شرح دهید .

آیا باید هندزفری بلوتوثی تهیه کنید؟ چگونه تصمیم بگیریم؟ و اگر بله، کدام نوع؟ در اینجا 10 دستورالعمل Quickie آورده شده است که برای انتخاب این گجت ها بسیار کاربردی هستند .

1. استفاده

اگر از هدفون خود در محل کار با صدای بلند برای صحبت با افراد دیگر از طریق تلفن استفاده می کنید، احتمالاً به هدفونی با ویژگی های کاهش نویز و کاهش باد مانند SODO MH13 نیاز خواهید داشت. و احتمالاً به هدست – که به آن هدفون با میکروفون متصل در جلو می گویند. اگر در حین استفاده از هدست به اطراف راه می‌روید، به هدفون‌های داخل گوش با قلاب گوش مانند Jabra Sport Pace یا چیزی پایدارتر با سرهای لاستیکی سیلیکونی نیاز دارید. از این ها می توان در حین دویدن نیز استفاده کرد.
اگر عمدتاً به موسیقی گوش می دهید، هدفون بلوتوث بخرید زیرا کیفیت صدای بهتری دارد. به دنبال یکی با کلیدهای کنترل پخش موسیقی باشید. اگر از آن دسته افرادی هستید که چندین بار در روز هدفون را خاموش و روشن می کنید، یک مدل بدون قلاب مانند SODO برای شما مناسب است.

هدفون اسپیکر بلوتوثی سودو مدل MH13

اقلام همراه هدفون:کابل شارژ دفترچه راهنما
پاسخ فرکانسی:۲۰-۱۸۰۰۰ هرتز
قطر درایور:۴۰ میلی‌متر
محدوده عملکرد:۱۰ متر
عمر باتری:۸ ساعت

SODO MH13 JANEBIPLUS

2. عمر باتری

هدفون بلوتوث یا هندزفری بلوتوثی نیاز به شارژ دارد، بنابراین قبل از خرید در مورد عمر باتری سوال کنید. به طور کلی، هرچه هدفون بزرگ‌تر باشد، عمر باتری بیشتر است، اگرچه هدفون‌های کوچک‌تر معمولا بهتر به نظر می‌رسند و راحت‌تر هستند. هدفون های متوسط می توانند با یک بار شارژ تا 4 تا 5 ساعت کار کنند و زمان آماده به کار از کمتر از یک هفته تا بیش از دو هفته برای هدفون متغیر است.

3. صدای مونو، استریو و اچ دی

هدست های صدای مونو دارای یک گوشی هستند و صدا را به یک گوش با کیفیت صدای قابل قبول برای تماس ها و سایر عملکردهای اساسی ارائه می کنند. با این حال، اگر می‌خواهید از آنها برای گوش دادن به موسیقی یا بازی‌های ویدیویی استفاده کنید، هدفون‌هایی با دو گوشی و صدای استریو بخرید که کیفیت صدای خوبی را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می‌دهند. هدفون‌هایی با صدای HD که در فرکانس ۱۶ کیلوهرتز به جای ۸ کیلوهرتز مانند هدفون‌های استریو کار می‌کنند، کیفیت صدای بهتر و تجربه‌ای واقعاً فراگیر را ارائه می‌دهند. ما به شما لول یو پرو را معرفی میکنیم که با قیمت مناسب در بازار عرضه میگردد.

هندزفری بلوتوث سامسونگ مدل Level U Pro مدل Active

مدل : Active
دارای باتری لیتیوم یونی قابل شارژ
دارای میکروفن دوتایی
دارای قابلیت کاهش نویز و اکو : نویز کنسلینگ
صدای ۲۴ بیت دیجیتال با کیفیت بالا
دارای اسپیکر با درایورهای ۱۳ میلی متری داینامیک و پیزو
دارای سرگوشی های مغناطیسی
هندزفری بلوتوثی لول یو پرو ساخت ویتنام

level u pro janebiplus 1

4. جفت شدن چند نقطه ای

جفت شدن چند نقطه ای توانایی اتصال همزمان هدفون به بیش از یک دستگاه سازگار با بلوتوث مانند تلفن، لپ تاپ یا تبلت شماست. EARLDOM BH100 , MOXOM WL53 , MOXOM WL50 برخی از هندزفری بلوتوثی چند نقطه‌ای عالی هستند.

5. عملکرد فرمان صوتی

محبوبیت عملکرد فرمان صوتی به سرعت در حال افزایش است. هدفون بلوتوث امکان جفت شدن با یک دستگاه، بررسی وضعیت باتری، پاسخ به تماس ها و رد تماس ها را می دهد. برخی از هدفون‌های بلوتوث به کاربران اجازه می‌دهند به دستورات صوتی همراه با تلفن هوشمند، تبلت یا سایر دستگاه‌های جفت شده با بلوتوث دسترسی داشته باشند. این کار استفاده از آنها را در هنگام آشپزی، رانندگی، ورزش و کار آسان تر می کند. Plantronics Voyager Legend یکی از این هدست‌های بلوتوث فرمان صوتی است.

contact us janebiplus

6. راحتی

در نظر نگرفتن راحتی هنگام خرید هدفون بلوتوث می تواند یک اشتباه پرهزینه باشد. برخی از هدفون ها از بند سر برای ثابت ماندن در جای خود استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر دور گوش می بندند. برخی از هدفون ها دارای هدفون هایی هستند که داخل گوش قرار می گیرند و در ورودی مجرای گوش یا در لبه بیرونی لاله گوش قرار می گیرند. برخی از مدل‌های هدفون دارای بالشتک‌های بلندگوی قابل تعویض هستند که شکل‌های متفاوتی دارند، بنابراین مصرف‌کنندگان می‌توانند راحت‌ترین مورد را برای خود انتخاب کنند.

ترجیحات در این زمینه بسیار شخصی است: برخی از افراد پس از چند ساعت استفاده از هدفون، گوش‌های خود را درد می‌کنند، در حالی که برخی دیگر با هدفون‌هایی که به دور گوش‌هایشان قلاب می‌شوند، احساس ناراحتی می‌کنند. در صورت امکان محصول را در فروشگاه امتحان کنید تا مطمئن شوید که در گوش شما احساس خوبی دارد.

7. میکروفون

برای افرادی که به هدست بلوتوث مخصوصاً برای تماس نیاز دارند، مهم است که ابتدا کیفیت صدای آن را بررسی کنند. این کار را با تماس با یک دوست و بررسی واضح، شنیدنی و بدون مزاحمت در هر دو طرف انجام دهید. سطح صدای داخل و خارج از خانه و میزان قابل درک بودن صداها در موقعیت های مختلف را بررسی کنید.

8. برد ، مسافت

اگر فردی هستید که بدون گوشی خود زیاد جابجا می‌شوید، هدفونی با برد خوب لازم است. اکثر هدفون‌های بلوتوث با بلوتوث کلاس 2 کار می‌کنند که قبل از شروع افت کیفیت صدا، بردی تا 33 فوت فراهم می‌کند. با این حال، چند هدست بلوتوث کلاس 1 وجود دارد که تا 300 فوت برد دارند.

9. بودجه

هدفون‌های بلوتوث با قیمت بالاتر کیفیت صدای بهتر و گاهی اوقات طرح‌های عالی با بلندگوهای بلوتوث را به شما می‌دهند، اما حتی هدفون‌های پایین‌تری مانند اولنگ با قیمت 500.000 هزارتومان قابل اجرا و رضایت‌بخش هستند. ویژگی ها و تصمیم بگیرید که آیا ارزش هزینه کردن مبلغ شارژ شده توسط یک هدفون را دارد یا خیر زیرا هدفون بالاتر ممکن است حدود 10 میلیون برای شما هزینه داشته باشد!

10. واقع بین بودن

امروزه فناوری با چنین سرعتی در حال حرکت است. هدفون اکنون بسیار فراتر از وسیله ای برای صحبت کردن یا گوش دادن به موسیقی است. نوآوری پایانی ندارد، هر روز ویژگی های جدید و بهتری اضافه می شود. هدست‌های رده بالا می‌توانند همه چیز را از تبدیل گفتار به نوشتار  پخش موسیقی و ایستگاه‌های رادیویی محلی، و پخش تماس‌های شما از طریق سیستم استریوی خودرو  انجام دهند.

Manager
ارسال دیدگاه