خرید پاوربانک – جدیدترین و بهترین قیمت در بازار

POWERBANK JANEBIPLUS

خرید پاوربانک – جدیدترین و بهترین قیمت در بازار

بهترین پاور بانک کدام است ؟

این اساسی ترین سوالی است که در هنگام خرید پاوربانک کسی می پرسد. این بسیار طبیعی است، با توجه به اینکه این پولی است که مردم هنگام خرید نه تنها پاور بانک بلکه همه چیز روی آن سرمایه گذاری می کنند.

در تلاش برای یافتن برجسته ترین شارژر موبایل موجود، پاسخ واقعاً لازم نیست خیلی فنی باشد. همه چیز در مورد عملی بودن است. درست است که برای خرید پاوربانک ها الگوی وجود دارند که از مشخصات بالایی برخوردار هستند. با این حال، در پایان روز، همیشه به میزان مفید بودن آن مشخصات برای کاربر باز می گردد.

در پایین ما تلاش کردیم چندتا از برترین پاوربانک های موجود در بازار را برای شما تحلیل کنیم.

 به‌عنوان مثال، خرید شارژرهای همراه ضد آب و ضد ضربه که برای استفاده در فضای باز ایده‌آل است، ممکن است برای یک جوان حرفه‌ای که همیشه در شهر می‌ماند به همان شیوه‌ای که شیک، سبک وزن و بسیار زیاد است، بسیار زیاد باشد. شارژر قابل حمل با ظرفیت توان محدود برای افرادی که در خارج از منزل حضور دارند کافی نیست.

پاوربانک چگونه کار می کند؟

به بیان ساده، این شارژرهای قابل حمل اساساً فقط باتری هایی هستند که با مدارها و محفظه اضافه شده اند تا بتوانند باتری دستگاه های دیگر را شارژ کنند. پاوربانک‌های قدیمی‌تر معمولاً باتری‌های ضعیف‌تری دارند. با این حال، با آمدن باتری‌های لیتیوم یونی و لیتیوم پلیمری، شارژرهای موبایل اکنون ظرفیت انرژی بیشتری دارند.

آیا استفاده از آنها بی خطر است؟

البته، به غیر از اطمینان از اینکه این باتری‌ها، مدارها و کابل‌ها می‌توانند این کار را انجام دهند، این شارژرهای موبایل برای عملکرد ایمن طراحی شده‌اند. تورهای ایمنی اضافه شده گواهینامه های مختلفی هستند که برخی از پاوربانک ها دارند که کیفیت آنها را تایید می کند. این اقدامات کنترل کیفیت نه تنها تضمین می کند که این ابزارها برای دستگاه ها ایمن هستند، بلکه تضمین می کنند که پاوربانک به طور تصادفی خود تخریب نمی شود.

انواع پاوربانک

پاوربانک‌ها انواع مختلفی دارند، ولی عملکرد تمامی آن‌ها تا حد زیادی مشابه یکدیگر است. این دسته‌بندی در ابتدای امر به‌ شما کمک می‌کند، باتوجه‌به نیاز خود، پاوربانک مدنظر خود را خریداری کنید. این دستگاه‌ها از نظر کاربرد و فناوری به‌کار برده شده در تولید، به چند دسته تقسیم می‌شوند:

۱- پاوربانک مخصوص گوشی هوشمند و تبلت:

این دسته از پاوربانک‌ها در ظرفیت‌های مختلف و با میزان جریان و ولتاژ متناسب با گوشی‌های هوشمند طراحی شده‌اند، و قدرت شارژ کردن باتری تلفن همراه را دارند. اما باید در نظر داشته باشید با این پاوربانک‌ها نمی‌توانید لپ‌تاپ خودتان را شارژ کنید.

۲- پاوربانک مخصوص لپ‌تاپ:

این دسته از پاوربانک‌ها، خروجی ولتاژ و جریان متناسب با باتری‌های حجیم لپ‌تاپ را دراختیار کاربر قرار می‌دهند. اکثر پاوربانک‌های بازار ولتاژ ۵ ولت دارند؛ در صورتی که برای شارژ باتری لپ‌تاپ براساس مشخصات سیستم‌تان، نیاز به پاوربانک با ولتاژ ۱۶ تا ۲۰ ولت دارید.

۳- پاوربانک سولار:

پاوربانک‌های سولار یا خورشیدی، دوستدار طبیعت هستند و امکان شارژ پاوربانک ازطریق انرژی خورشیدی را دراختیار کاربران قرار می‌دهند. پاوربانک‌های سولار برای افرادی که بخش زیادی از زمان خود را در سفرهایی با عدم دسترسی به برق شهری سپری می‌کنند، محصولی ایدئال است و تمام نشدن شارژ دستگاه‌های آن‌ها را تصمین می‌کند. این نوع پاوربانک‌ها به‌دلیل استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر، جزو محصولات دوستدار محیط‌زیست محسوب می‌شوند.

۴- پاروبانک‌های هوشمند:

خروجی ولتاژ و جریان پاوربانک‌های هوشمند، متناسب با نیاز باتری دستگاه قابل تنظیم است و باتوجه‌به نوع دستگاه، قادر به تأمین شدت جریان مناسب باتری است. ایمنی این پاوربانک‌ها در سطح بالاتری نسبت به هم‌تایان ارزان‌تر خود قرار دارد.

پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB100LZM ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

خروجی 2.4 A شارژ سریع

کابل شارژ دارد

درگاه ورودی type c , micro

ورودی 5 ولت 2.6 آمپر

خروجبی 5 ولت 2.4

محتویات : پاور بانک و یک عدد کابل شارژ و یک عدد دفترچه راهنما

پاور-بانک-شیائومی.

پاور بانک چه هدفی را دنبال می کند؟

دلیل اصلی ساخت این شارژرهای قابل حمل این است که به افراد برق پشتیبان بدهد تا در صورت عدم دسترسی به برق، تلفن و سایر دستگاه های خود را شارژ کنند. با افزایش روزافزون مردم و بسته به ابزارهای خود برای کار، تجارت، اوقات فراغت و اتصال، جای تعجب نیست که چرا این پاوربانک ها بسیار ضروری شده اند.

پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM ظرفیت 20000

ظرفیت 20000 میلی آمپر (فست شارژ)
تعداد خروجی دو عدد : Type c – Micro
مقاوم در برابر ضربه
تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی (Fit Charge)
شارژ ایمن (MultiProtect)

power banki 20 janebiplus

اساساً این گجت برای استفاده شخصی به عنوان منبع برق اضطراری در نظر گرفته شده است، اما با توجه به اهمیت آن، به یک انتخاب بسیار محبوب برای محصولات تبلیغاتی سفارشی نیز تبدیل شده است. این بدان معنی است که شارژرهای تلفن سفارشی تولید انبوه می شوند و توسط شرکت ها به مشتریان، کارمندان و حتی شرکای خود داده می شوند.

پاوربانک شیائومی مدل PB3018ZM ظرفیت 30000 میلی آمپر

نحوه نمایش میزان شارژ باتری : نشانگر LED
ظرفیت اسمی: ۳۰۰۰۰
تعداد درگاه خروجی: سه عدد
قابلیت‌های ویژه
امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
تکنولوژی Quick Charge ۳.۰

POWER BANK 30 JANEBIPLUS.

Manager
ارسال دیدگاه