خرید اسپیکر بلوتوثی ⭐️ مناسبترین قیمت ⭐️

speaker janebiplus 1

خرید اسپیکر بلوتوثی ⭐️ مناسبترین قیمت ⭐️

موسیقی یکی از مهمترین بخش های زندگی ما انسان ها را تشکیل می دهد و بی اغراق همه ما عاشق شنیدن صداها و نواهای دوست داشتنی در هنگام انجام کارهای گوناگون روزمرگی مان هستیم. امروزه خوشبختانه سیستم های صوتی بسیار قوی و مناسبی در بازار موجود شده و ما می توانیم بسته به سلیقه و میزان بودجه خود اقدام به خرید یک کدام از آن ها نماییم اما مشکل اصلی آنجایی است که دیگر هیچگونه دسترسی به این سیستم های قدرتمند صوتی نداریم می خواهیم یک بلندگوی قابل حمل برای خود تهیه کنیم که البته خیلی هم کار آسانی به نظر نمی رسد! در ادامه این مطلب با لیست جانبی پلاس همراه شوید تا شما را با راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی یکی از انواع بلندگوهای قابل حمل آشنا نماییم.

نکات مهم هنگام خرید اسپیکر بلوتوثی

اندازه و وزن

اولین نکته ای که برای خرید اسپیکر بلوتوثی باید به آن توجه کنید، اندازه و وزن محصول مورد نظرتان است که البته یک امر کاملا شخصی و سلیقه ای می باشد اما بهتر است برای راحتی در حمل و همراهی همیشگی بلندگوی بلوتوثی مورد علاقه خود هم که شده به فکر تهیه اسپیکری باشید که هم از ابعاد کوچکی برخوردار باشد و هم دارای وزن مناسبی (نه سبک و نه سنگین) باشد.

وزن در جانبی پلاس

کیفیت صدا

با توجه به اینکه قصد خرید شما دستیابی به یک کالای صوتی است، پس باید حتما به هر میزان بودجه ای که در اختیار دارید به دنبال خرید بهترین کالای ممکنه برای خود باشید تا بتوانید از خروجی صدای باکیفیت آن لذت ببرید. یادتان باشد همه اسپیکرهای بلوتوثی دارای پخش آزمایش نیستند و به همین خاطر بهتر است پیش از اقدام به خرید خود از کیفیت صدا نه صرفا حجم صدای خروجی آن اطمینان حاصل نمایید.

کیفیت صدا در جانبی پلاس

مشخصات باتری

از دیگر نکات مهم در خصوص خرید اسپیکر بلوتوثی توجه به باتری به کار رفته در آن است. برای این منظور حواستان باشد از میزان سرعت شارژ شدن دستگاه و همچنین میزان کارکرد آن با هر بار شارژ کامل شدن محصول مطمئن شوید و حتی المقدور سعی کنید به سراغ خرید اسپیکرهایی بروید که دارای باتری هایی با میزان ظرفیت بالا و امکانات جانبی کمتری باشند!

مشخصات باطری در جانبی پلاس

نسخه بلوتوث

با اینکه امروزه در خرید اسپیکر بلوتوثی خیلی مهم نیست دستگاه مورد نظر شما از چه نسخه بلوتوثی برخوردار باشد؛ زیرا کمپانی های تولید کننده همیشه از آخرین نسخه ها در دستگاه های صوتی خود با قابلیت اتصال بصورت بلوتوثی استفاده می کنند اما باز توصیه می کنیم نسبت به این مورد بی تفاوت نباشید.

نسخه بلوتوث در جانبی پلاس

سازگاری با انواع سیستم عامل ها

مورد مهم بعدی که حتما باید به هنگام انتخاب و خرید اسپیکر بلوتوثی به آن توجه داشته باشید، سازگاری دستگاه شما با انواع و اقسام سیستم عامل ها می باشد.

مقاومت محصول

با توجه به اینکه بلندگوهای بلوتوثی عمدتا در فضاهایی خارج از خانه و اتومبیل مورد استفاده قرار می گیرند، بهتر است از مقاومت مطلوبی در برابر گرد و غبار و همچنین نفوذ مایعات به داخل خود برخوردار باشند و در اصطلاح کاملا ضدآب باشند.

مقاومت ضربه در جانبی پلاس

درگاه های ورودی

اسپیکرهای بلوتوثی با اینکه همچون نام خود از قابلیت اتصال بصورت بلوتوثی با هر نوع دستگاه هوشمند دیگری که از این قابلیت برخوردار باشد، بهره مند هستند اما از درگاه های متصل کننده دیگری نیز همچون: پورت USB، جک ۳.۵ میلیمتری صدا و همچنین ورودی کارت حافظه نیز برخوردار می باشند که قطعا بر روی قیمت نهایی فروش این قبیل از محصولات صوتی نیز موثر خواهند بود.

درگاهای ورودی در اسپیکر

فاصله پشتیبانی کننده

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در هنگام خرید و سپس استفاده از اسپیکرهای بلوتوثی توجه به میزان فاصله یا همان بُرد دستگاه است که معمولا ۱۰ متر را باید پشتیبانی کند ولی با توجه به ورود برندهای مختلف در عرصه طراحی و تولید انواع و اقسام دستگاه های صوتی این میزان نیز می تواند دستخوش تغییرات فراوانی شود.

موارد جانبی

وجود صفحه نمایشگر، قابلیت گرفتن امواج رادیویی، ایجاد مکالمه با برخورداری از یک عدد میکروفون، ریموت کنترل و همچنین پاوربانک بودن اسپیکر جهت شارژ تلفن و دیگر گجت های هوشمند شما از جمله امکانات جانبی است که در یک اسپیکر می تواند وجود داشته باشد و شما را از ان بهره مند سازد.

قیمت اسپیکر بلوتوثی

با کمی جست و جو و مقایسه میان انواع و اقسام بلندگوهای بی سیم و قابل حمل، خود متوجه این موضوع خواهید شد که قیمت اسپیکر بلوتوثی با در نظر گرفتن فاکتورهای متعددی و مهمی که البته ما در این مطلب شما را با تعدادی از برجسته ترین آنان آشنا کردیم، تعیین می شود و این شما هستید که باید به دنبال اسپیکر مورد علاقه خود در این بین باشید.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید اسپیکر بلوتوثی مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از اسپیکر بلوتوثی ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این اسپیکرهای بلوتوثی از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید پس برای خرید اسپیکر بلوتوثی از جانبی پلاس با ما همراه باشید.

اسپیکر بلوتوثی آرتارتار مدل TMW-02

بی سیم/ چندکاره
کارت/ ورودی: USB /ورودی AUX
بلندگو: 405wo52mm
پاسخ فرکانس: 100Hz-16KHz
باتری: باتری لیتیومی 37 ولت 1200 میلی آمپری
زمان پخش : 5ساعت
زمان شارژ: 3-2/5 ساعت
ولتاژ ورودی: DCSV-500mAh

speaker tmw02

اسپیکر بلوتوثی آرتارتار TMW-31

بی سیم/ چندکاره
کارت/ ورودی: USB /ورودی AUX
بلندگو: 405wo52mm
پاسخ فرکانس: 100Hz-16KHz
باتری: باتری لیتیومی 37 ولت 1200 میلی آمپری
زمان پخش : 5ساعت
زمان شارژ: 3-2/5 ساعت
ولتاژ ورودی: DCSV-500mAh

speaker tmw31

نوع اتصال : بلوتوث

بی‌سیم و باسیم: قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه دارد

اقلام همراه بلندگو: کابل شارژ

توان ورودی: 5 وات

وزن اسپیکر: 300 گرم

حداکثر برد بلندگو: 10 متر

امکانات اسپیکر: باتری

مدت زمان پخش: 5

مدت زمان شارژ شدن: 5/2

منبع انرژی: USB

درگاه‌های ارتباطی: USB

speaker tmw

Manager
ارسال دیدگاه