برترین کیبورد های ۲۰۲۲

SteelSeries Apex Pro janebiplus

برترین کیبورد های ۲۰۲۲

بسیاری از ما زمان قابل توجهی را در مقابل رایانه با صفحه کلید به عنوان دستگاه اصلی تایپ خود می گذرانیم. به این ترتیب، مهم است که صفحه کلیدی را انتخاب کنیم که دارای ویژگی هایی باشد که با نیازهای ما مطابقت داشته باشد، چه برای بازی و چه برای بهره وری. انتخاب صفحه کلید مناسب برای نیازهای شما ممکن است سخت باشد زیرا صفحه کلیدهای مکانیکی و غیر مکانیکی وجود دارد. حتی با وجود آن، تعداد زیادی سوئیچ مکانیکی وجود دارد، بنابراین امکان خرید کیبورد بی پایان است.
 حتما ببینید : خرید جدیدترین کیبورد های 2022 در جانبی پلاس

بهترین صفحه کلید استفاده عمومی

کلیدهای لاجیتک MX

شما به همه زنگ ها و سوت ها نیاز ندارید. شما نیازی به نور پس‌زمینه RGB کامل یا تأخیر چند میلی‌ثانیه‌ای ندارید. شما حتی ممکن است ندانید یا اهمیتی برای دانستن این جمله نداشته باشید. شما فقط به یک صفحه کلید ساده نیاز دارید تا بتوانید کارهای روزمره را انجام دهید. برای آن، ما کلیدهای Logitech MX را توصیه می کنیم. به عنوان یک مدل اداری محبوب، تجربه تایپ راحت و بی‌صدا را در بسته‌ای شیک و با ظاهر حرفه‌ای ارائه می‌دهد. اگرچه بدنه آن پلاستیکی است، اما مانند فلز به نظر می رسد و احساس محکمی مشابهی را ارائه می دهد، بنابراین نگران خم شدن یا تاب خوردن نخواهید بود.
برای مزایای بیشتر، این یک صفحه کلید بی سیم است که با گیرنده یکپارچه لاجیتک کار می کند. به این معنی که اگر از سایر محصولات لاجیتک مانند یکی از ماوس های سری MX Master استفاده می کنید، برای همه آن محصولات فقط به یک گیرنده USB نیاز دارید. در غیر این صورت، همیشه می توانید صفحه کلید را با استفاده از بلوتوث وصل کنید و با حداکثر سه دستگاه جفت می شود. همچنین با Logitech Flow سازگار است، بنابراین می توانید به راحتی فایل ها را در دستگاه ها و سیستم عامل ها کپی و جایگذاری کنید.
با این حال، این یک صفحه کلید با اندازه کامل با Numpad است، بنابراین برای راه اندازی میز دائمی مناسب تر است. اگر فضای میزتان محدود است یا چیزی قابل حمل‌تر می‌خواهید، Logitech MX Keys Mini تقریباً مشابه نسخه فول سایز است، اما کوچک‌تر و راحت‌تر می‌توان آن را داخل کوله‌پشتی قرار داد و به اطراف برد. اگرچه باید توجه داشته باشید که اگر قصد استفاده از بلوتوث را ندارید، با گیرنده یکپارچه لاجیتک سازگار نیست و در عوض از گیرنده BOLT استفاده می‌کند که باید جداگانه خریداری شود.

لاجیک در جانبی پلاس
 حتما ببینید : جدیدترین لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ در جانبی پلاس

بهترین صفحه کلید اقتصادی

لاجیتک K380

اگر به دنبال یک صفحه کلید جدید هستید اما نمی خواهید ثروت کمی از دست بدهید، Logitech K380 یک انتخاب خوب است. به عنوان یک صفحه کلید جمع و جور و سبک، بسیار قابل حمل است و آن را برای موقعیت های هیبریدی کار از خانه مناسب می کند، زیرا می توانید به راحتی آن را در یک کوله پشتی بیندازید و آن را به دفتر یا یک فضای کار مشترک ببرید. همچنین می‌توانید آن را با حداکثر سه دستگاه با استفاده از اتصال بلوتوث جفت کنید، و جابه‌جایی بین دستگاه‌ها به آسانی فشار دادن F1 است.
این یک انتخاب محبوب در میان دانشجویان یا متخصصانی است که از یک دستگاه تلفن همراه مانند تبلت یا iPad استفاده می کنند، زیرا صفحه کلید به هر دستگاه دارای بلوتوث متصل می شود و تقریباً همه کلیدها به طور پیش فرض روی هر سیستم عاملی کار می کنند. این یک گزینه بودجه ساده است که برای کار کردن نیازی به درک علاقه مندان ندارد، بنابراین برای افرادی که با فناوری کمتر آشنا هستند و فقط به دنبال یک صفحه کلید ارزان برای استفاده روزانه هستند، مناسب است.
لاجیتک در جانبی پلاس

بهترین صفحه کلید مکانیکی

داکی وان 3

اگر صدای کلیک و صدای سوئیچ های مکانیکی را ترجیح می دهید، بهترین صفحه کلید مکانیکی Ducky One 3 است. شما می توانید این مدل رنگارنگ را در اندازه های مختلف، از یک کامپکت مینیمالیستی تا یک اندازه کامل محکم، دریافت کنید. به راحتی نسخه ای را پیدا خواهید کرد که متناسب با نیازهای شما باشد. صرف نظر از اینکه برای چه رنگ یا اندازه ای استفاده می کنید، یک تجربه تایپ استثنایی خواهید داشت که در خارج از جعبه احساس و صدا عالی می کند. هر گونه تنظیماتی که می خواهید روی تثبیت کننده ها یا سوئیچ ها انجام دهید به راحتی قابل انجام است، زیرا دارای PCB قابل تعویض گرم است، بنابراین می توانید بدون نیاز به لحیم کاری، سوئیچ مورد علاقه خود را وارد کنید.
در حالی که این صفحه کلید برای تایپیست ها یا کارکنان اداری که به دنبال گزینه ای راحت و ممتاز هستند مناسب است، تاخیر آن نیز به اندازه کافی برای بازی در هر سبکی کم است. این صفحه کلید می تواند به عنوان یک صفحه کلید بهره وری در طول روز و به عنوان یک صفحه بازی با کارایی بالا بعد از ساعت کاری زندگی دو چندانی داشته باشد.
داکی وان در جانبی پلاس

 حتما ببینید : جدیدترین لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ در جانبی پلاس

بهترین صفحه کلید مکانیکی بی سیم

Razer Pro Type Ultra

مشابه Ducky One 3، Razer Pro Type Ultra یک کیبورد مکانیکی همه کاره است که می تواند از عهده هر کار، کاری یا غیره، برآید. از آنجایی که بخشی از مجموعه بهره‌وری Razer است، به گونه‌ای طراحی شده است که براق و راحت باشد، بنابراین برای پشتیبانی بیشتر، یک تکیه‌گاه مچ‌دار دارد. در داخل برد، از سوئیچ های زرد خطی Razer استفاده می کند که تجربه تایپ فوق العاده سبک و روانی را ارائه می دهد.
تطبیق پذیری بی سیم آن فوق العاده است. می‌توانید آن را با حداکثر سه دستگاه با استفاده از بلوتوث وصل کنید یا از دانگل بهره‌وری Razer استفاده کنید، که با موس‌های Razer’s Pro Click متصل می‌شود، به این معنی که برای اتصال هر دو دستگاه از طریق اتصال 2.4 گیگاهرتز فقط به یک پورت USB نیاز دارید.

با این حال، اگر تایپ سنگین‌تری دارید یا بازخوردی را که یک سوئیچ لمسی ارائه می‌دهد دوست دارید، ممکن است نسخه قبلی این صفحه‌کلید، Razer Pro Type را ترجیح دهید، که فقط با سوئیچ‌های لمسی Razer Orange ارائه می‌شود. این سوئیچ ها مقاومت بیشتری را ارائه می دهند، بنابراین کمی حساسیت کمتری دارند. البته، باید توجه داشته باشید که نسخه قبلی عمر باتری کمتری دارد و به مچ‌بند مجهز نیست.
Razer Pro Type Ultra janebiplus

بهترین صفحه کلید برای بازی

SteelSeries Apex Pro

یک صفحه کلید با عملکرد بالا یکی از حیاتی ترین بخش های تنظیمات بازی است. تأخیر بسیار سریع، سوئیچ های حساس و طراحی راحت، همه عواملی هستند که در موفقیت جلسه بازی شما نقش دارند، به همین دلیل است که SteelSeries Apex Pro را توصیه می کنیم. این نیروگاه بازی دارای سوئیچ های اختصاصی OmniPoint است که از میدان مغناطیسی به جای نقطه تماس سنتی استفاده می کند، به این معنی که می توانید فاصله قبل از سفر را برای هر کلید بین 1 تا 3.8 میلی متر به دقت تنظیم کنید.
اگر سوئیچ های باورنکردنی آن کافی نبودند، به طور کامل دارای ویژگی های ویژه ای مانند صفحه نمایش OLED در بالا سمت راست است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به نرم افزار تنظیمات را در لحظه انجام دهید. برای راحتی بیشتر در طول جلسات بازی، یک تکیه‌گاه مچ‌دار مخملی در آن گنجانده شده است. به طور کلی، ترکیب سوئیچ‌های OmniPoint، ویژگی‌های اضافی مبتنی بر بازی و تأخیر بسیار کم، Apex Pro را به بهترین صفحه‌کلید بازی موجود در حال حاضر تبدیل می‌کند.
SteelSeries Apex Pro janebiplus

بهترین صفحه کلید اقتصادی برای بازی

Razer Huntsman Tournament Edition

اگرچه Razer Huntsman Tournament Edition یک مدل قدیمی است، اما قیمت آن از زمان عرضه به طور قابل توجهی کاهش یافته است و آن را در محدوده قیمتی مقرون به صرفه قرار داده است. این صفحه کلید TKL به لطف تأخیر فوق‌العاده کم و فعال‌سازی آنی، تجربه بازی حساسی را ارائه می‌دهد که برای بازی‌های مبتنی بر واکنش یا رقابتی عالی است. از آنجایی که Numpad ندارد، فضای بیشتری روی میز خود برای حرکات پویا موس خواهید داشت.
کیفیت ساخت محکمی با شاسی پلاستیکی سخت و کلاهک های PBT بادوام دارد که روی انگشتان حس خوبی دارد. به‌علاوه، دیگر نگران محو شدن افسانه‌ها در طول زمان نخواهید بود زیرا در درپوش کلید تعبیه شده‌اند. به طور کلی، این یک گزینه با عملکرد بالا است که مطمئناً حتی رقابتی ترین گیمرها را نیز راضی می کند.
Razer Huntsman Tournament Edition janebiplus

 حتما ببینید : جدیدترین لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ در جانبی پلاس

بهترین صفحه کلید ارگونومیک

صفحه کلید تقسیم بی سیم لاجیتک ERGO K860

صفحه کلیدهای ارگونومیک برای کاهش فشار ناشی از استفاده از صفحه کلید مستقیم سنتی طراحی شده اند. در حالی که نوآوری‌های زیادی با صفحه‌کلید ارگونومیک وجود دارد، رایج‌ترین ویژگی، طرح‌بندی تقسیم‌شده آن‌ها است که مجموعه‌ای از کلیدها را برای هر دست ایجاد می‌کند. صفحه کلید تقسیم بی سیم Logitech ERGO K860 از این طرح تقسیم شده استفاده می کند و چند ویژگی اضافی را برای پشتیبانی و کارایی بیشتر اضافه می کند. علاوه بر طراحی موج مانند، زوایای شیب منفی نیز دارد، بنابراین می‌توانید صفحه‌کلید را از خود کج کنید، که قرار است هر تنشی را که ممکن است در اثر کج کردن مداوم مچ‌ها به سمت بالا به آن وارد کنید، کاهش دهد. به علاوه، با تکیه گاه مچ متصل شده، همیشه از آن پشتیبانی اضافی برخوردار خواهید بود.پ
همانطور که از نامش پیداست، یک صفحه کلید بی سیم است. با استفاده از یک گیرنده USB یا با حداکثر سه دستگاه با استفاده از بلوتوث متصل می شود. همچنین از دو باتری قلمی برای برق استفاده می‌کند، بنابراین نیازی نیست در مورد کابل‌ها سر و صدا کنید. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که این سبک صفحه کلید کمی منحنی یادگیری دارد—بدون جناس—بنابراین احتمالاً متوجه خواهید شد که اشتباهات تایپی بیشتری می کنید یا مجبور هستید طرح بندی صفحه کلید را دوباره یاد بگیرید. هنگامی که از آن قوز گذشتید، می توانید به راحتی در تمام طول روز تایپ کنید.
لاجی در جانبی پلاس

بهترین صفحه کلید برای مک

صفحه کلید جادویی اپل با تاچ آیدی و صفحه کلید عددی

اگر در یک اکوسیستم کاملاً مک هستید، احتمالاً می خواهید صفحه کلیدی متناسب با آن داشته باشید. ما صفحه کلید جادویی اپل با تاچ آیدی و صفحه کلید عددی را پیشنهاد می کنیم. اگرچه سفارشی‌سازی یا تطبیق‌پذیری بی‌سیم زیادی ارائه نمی‌کند، اما به کاربران مک این امکان را می‌دهد که با استفاده از دکمه Touch ID داخلی، قفل لپ‌تاپ و رایانه‌های M1 خود را باز کنند. با این حال، توجه به این نکته ضروری است که این ویژگی در آیپدهای M1 کار نمی کند.
در حالی که هر بار فقط از یک اتصال بلوتوث پشتیبانی می‌کند، اما با ویژگی کنترل جهانی اپل کار می‌کند، به این معنی که می‌توانید از یک صفحه‌کلید با مک‌های سازگار یا آی‌پدهایی که در نزدیکی آن قرار گرفته‌اند استفاده کنید. بنابراین، این یک انتخاب عالی برای راه اندازی دائمی است که از چندین دستگاه اپل استفاده می کند. به طور کلی، تجربه تایپ به دلیل مشخصات کم آن راحت است و سوئیچ های قیچی داخل آن احساس سبکی برای تایپ کردن با صدای رضایت بخشی دارند.

Manager
ارسال دیدگاه